پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پارسای خوشگلم

پسر عسلی من 25 ماهه شد

1393/2/16 2:27
نویسنده : مامان سمیه
722 بازدید
اشتراک گذاری

                                               ني ني شكلك                                                                       

                                    فرشته ی زیبای من 25 ماهه شدنت مبارک

                                                              

 

                                                                     

                                                       

 

                                                            

 

                            پسر عسلی من، انگار همین دیروز بود که خبر اومدنت را به همه دادیم.....

                                    ثانیه ها....ساعت ها.....روزها.... ماه ها.... فصل ها گذشت....

                                                 حالا 25 ماه است که در کنارمان هستی

                                با اومدنت به زندگی من و بابایی شادی و خوشحالی را هدیه کردی

                                                        حالا 25 ماه گذشت و چه زود....

                          

  و در آخر...

خدایا،دستانم،دستانی که یک گل را پرورش میدهد ،به سویت بالامیبرم و  از تو که خالق مهربانی هستی میخواهم باران رحمت را همیشه بر سر گل زیبای من ببارانی و او را در تند بادهای سخت زندگی پناه دهی ،دستانش را به دستان یاری دهنده ات میسپارم تا نلغزد،نیافتد و خطا نرود و همیشه از مهر تو لبریز باشد.

                                                                    

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان زهرا
18 اردیبهشت 93 4:40
25 ماهگیت مبارک فرشته کوچولوی نازززززززززززززز مرسی عزیزم