پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

پارسای خوشگلم

پارسا جوووونم 6 ساله شدنت مبارک

1397/6/21 23:16
نویسنده : مامان سمیه
367 بازدید
اشتراک گذاری

خداوندا مرا به کدامین ثواب لایق زیباترین احساس،بزرگترین نعمت وبا شکوه ترین لحظات دانستی..

خداوندا بگذار در این احساس زیبا بمانم،بگذار شاهد تولد دوباره ی خویش باشم....

خداوندا بگذار آرام باشم .....

به کدامین ثواب مرا اینگونه عاشق کردی...

فاش می گویم این حس را ،تا کنون اینگونه لمس نکرده بودم...

اینگونه عاشق بودن را خودت به من آموختی....

احساس خودت به تمام بنده هایت....

آری حس مادریم را می گویم....

                                       زیبای مامان تولدت هزاران بار مبارک

 

روزی که، تو اومدی روی زمین
یه فرشته کم شد از آسمونا
مثل گل شکفتی بین آدما
گل سر سبد بودی بین اونا
تولدت مبارک عزیزم

امروز هوا دوباره حس قشنگی داره
نم نم عشق و مستی از آسمون میباره
تولدت مبارک ای گل گلدون من
هزار سال زنده باشی ، بسته به تو جون من

تولدت مبارک
ای گل گلدون من
هزار سال زنده باشی
بسته به تو جون من
این هدیه تولد
پیشکش چشمای تو
نازگل زیبای من
چشام زیر پای تو

تولدت مبارک،خوش اومدی ستاره
اگرچه ازراه دورهیچ فایده ای نداره
شمعها رو روشن کن وبه جام دوتاروفوت کن
نمیشه پیشت باشم فقط برام سکوت کن
تواین روزطلایی نگوکمی غم داری
بدون که دیوونه ای به نام … جون داری

تولد، تولد، تولدت مبارک
مبارک، مبارک، تولدت مبارک

لبت شاد و دلت خوش، تو گل پرخنده باشی
بیا شمعا رو فوت کن، که صد سال زنده باشی

تولد، تولد، تولدت مبارک
مبارک، مبارک، تولدت مبارک

 

پرنسس من چه خوب شد که به دنیا اومدی و چه خوبتر شد که همه دنیای من شدی…
عشق مامانی تولدت هزاران هزار بار مبارک.

یه کیک خیلی خوش طعم ، با چند تا شمع روشن
یکی به نیت تو یکی از طرف من
الهی که هزار سال همین جشنو بگیریم
به خاطر وجودت به افتخار بودن

فوووووووت ….. فووووووووت ….

فوووووووت ….. فووووووووت …

فوووووووت ….

بیا شعما رو فوت کن !!!

تولدت مبارک !!!

قربونت برم عشقم برای این لحظه کلی ذوق داشتی

و در آخر...

خدا جوووونم خودت عطا کردی ، خودت هم حافظش باش......

اس ام اس تبریک تولد جدید

پسندها (1)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
20 آذر 98 23:38
خداپسرخوشگلتون رو حفظ کنه😍😍😍