پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پارسای خوشگلم

برای مادرم مینویسم که اقیانوسی از عاطفه است

1393/2/1 3:58
نویسنده : مامان سمیه
2,229 بازدید
اشتراک گذاری

                                                 کارت پستال درخواستی طراحان

برای مادرم مینویسم که اقیانوسی از عاطفه است

مادرم ،مهربان من،از آن روزها که کودکانه و بی خیال بر دامن پر مهرت مینشستم و بی آنکه قدر بدانم جرعه جرعه از مهر تو لبریز می شدم،بسیار گذشته است.از آن روزها که در بهار نو جوانی بی آنکه قدر و مقام بلندت را بشناسم،راه خود می گرفتم و کلام خود می گفتم،بسیار گذشته است.مادر مهربانم امروز را به یمن وجود تو جشن می گیرم و تمام دلم را که دریچه ای به سوی دل مهربان تو دارد،گل باران میکنم.سنگ صبورم روزت مبارک....

                                                             کارت پستال درخواستی طراحان

برای پسرم مینویسم

زیبای مهربان من،از اون روزی که محبتت را با همه ی وجودت به من تقدیم کردی،چند سالی است می گذرد،دل کوچک و قشنگت را ما لا مال از عشق به من کردی و بار دلدادگی را سخت بر دلم نهادی،و امانت عشق را در وجودم نهادی،با خودم عهدی کردم که همیشه تکیه گاهت باشم،در نگاه زیبایت محبت را با تمام وجودم احساس میکنم،محبتی که بی ریا است،اینجاست که با خودم میگویم مادر بودن لیاقت می خواهد...

پارسای مهربانم،چه خوب شد که تو آمدی ،با آمدنت حس زیبای مادر بودن را به من آموختی،وقتی به چشمان زیبایت نگاه میکنم،تمام وجودم می لرزد ،وقتی دستان کوچک و زیبایت را در دستانم می فشارم ،قلبم شروع به تپیدن می کند ،اینجاست که مادرانگیم برای خودم حسی زیبا می شود که توصیف نا پذیر است.

بزرگ مرد کوچک من ،در آسمان آبی دلم،جایی برای کسی نیست ،جز تو که زیباترین حس را به من هدیه کردی،پس با من باش تا مادرانگیم را برایت زیبا و زییییییبا تر کنم.

تشکر از همسر مهربانم

امیر عزیزم ،امسال هم همانند سالهای قبل زیباترین روز زندگیم را برایم زیبا ،تکرار کردی،امیدوارم قدر دان تمام زحماتت باشم،و همسری خوب و مادری مهربان برای فرزندت باشم.

مادرانگی وازه ای است سرشار از امید و عشق،واژه ای شیرین و مهربان،امیدوارم نقش مادرانه بودنم را در زندگی زیبایمان ،همانند نقاشی خوب به تصویر بکشم.

چند تا عکس زیبا از شبی زیبا و پر خاطره....

                                             

                       این کیک هدیه آقا پارسا به مامان و مامان جون مهربونش

                                                              

                                            هدیه ی بابا امیر به مامان سمیه 

                                                  ممنونم همسر عزیزم  

                                                 

                            این گل پسر  هدیه ی خدای مهربون به مامان و بابا

و در آخر ....

خدایم را عاشقانه دوست دارم....

                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

mamanebaran
1 اردیبهشت 93 11:29
یه وقتا به این فکر میکنم که هر چقدر در وصف مادر بنویسم کمه ، عزیزم انشالله همیشه سایه پر مهر مادرت بالای سرت باشه ، متنت خیلی خیلی زیبا و دلنشین بود . عزیزم مبارکت باشه الهی که به شادی مصرف کنی ، فدای پارسای خوشگلم با اون شکلش مرسی مهربونم نظر لطفت همیشه برای من عزیز و دوست داشتنیه دوستون دارم از طرف من باران جووون را ببوس
خاله صدرا
2 اردیبهشت 93 16:10
به آدرس زیر برید واگه دوست داشتین به این هفت سین ها رای بدین، 115،106،95 http://www.iranvij.ir/7sin93.html
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
4 اردیبهشت 93 0:10
عزیزم روزتون مبارک باشه هدیه و گل قشنگتونم مبارک ان شالله همیشه کنار هم خوش باشین سلام مهربونم مرسی عزیزم،روز شما هم مبارک برای شما هم آرزوی خوشبختی و آرامش میکنم
مامان زهرا
9 اردیبهشت 93 4:26
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
14 اردیبهشت 93 3:17
عزیزم خصوصی