پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پارسای خوشگلم

تقدیر و تشکر

1392/4/31 2:44
نویسنده : مامان سمیه
330 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام...

خدمت دوست و دختر عموی مهربانم امید وار هستم که حالت خوب وزندگی خوبی در کنار همسر وباران عزیز داشته باشی.

از فاطمه جان ممنون هستم که من را وارد این دنیای مجازی وزیبا کرد تا من بتوانم

خاطرات ولحظات شیرین پارسا جان را ثبت کنم تا شاید روزی خود بتواند بخواندوقلم در دست بگیرد و خاطراتش را ثبت کند.

          امید به آن روز...                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mamanebaran
15 تیر 92 8:24
سلام به روی ماهت عزیزم ,



خوش اومدی به دنیای زیبای فرشته ها

امیدوارم بهترنی لحظات پارسا جونو تو

این دنیا به این قشنگی به ثبت برسونی و هر روز قشنگترین لحظه ها رو کنارهمسرت داشته باشی .

خوش اومدی عزیزم




مرسی گلم دختر بسیار زیبایی داری امید وارم توی جشنواره اول بشه.