پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پارسای خوشگلم

عروسک به خونه خوش آمدی

1392/4/31 17:28
نویسنده : مامان سمیه
287 بازدید
اشتراک گذاری

  پارسای عزیزم سلام:

می خواهم از اولین روزی بگم که داشتیم از بیمارستان به خونه می رفتیم البته خونه ی مامان جون  (مامان مامان) که منتظر آمدن تو بود،  وای چه روز خوبی بود، باورم نمی شد که تو در کنارم هستی عزیزم، باورم نمی شد که من مادر شده ام اینها همه لطف پروردگار عزیز بود که شامل حال من و پدر مهربانت شده بود، چقدر زیبا ...

من و بابا امیر به همراه مامان  جون و فرشته کوچولو راهی منزل شدیم، وقتی رسیدیم مادر جون (مامان بابا ) برات اسفند دود می کرد و آقا جون و دایی بهرام و بهروز داشتند برات قربانی می بریدند .

 

بابا امبر قربانی رو برای سلامتی تو و مامانی خریده بود ...    دستش درد نکنه ...

پارسای گلم می خواهم از مهربانیهای پدر بزرگت بگم ( پدر مامان ) که خیلی دوست داشت این لحظات را ببینه و امید وارم در تمام لحظات در کنارمان باشه و دعای خیرش بدرقه راهمان باشد .


 عزیزم  من به همراه بابا امیر که تو رو بغل کرده بود باهم دیگه وارد خون شدیم و خیلی خوشحال بودیم که تو هم در کنارمان هستی .

پارسا جان می خواهم از حال و هوای خودم بگم که چه حس زیبایی داشتم ، قلبم تند تند می زد و باورم نمی شد و احساس می کردم خواب می بینم ولی این زیبایی واقعیت داشت که من مادر شده ام .

باآمدنت دنیا  را تکان دادی عزیییییییییییییییییییییییییییزم دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی ارمیا وروجک
28 تیر 92 19:10
سلام.ارمیا جون به همراه پسرخاله ی گلش در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده با کدهای 603 و 713 .محبت کنید و این دو کد رو با فاصله به 20008080200ارسال کنید.ممنون از مهربونی تون.
لینک عکسا:
علی جون http://www.niniweblog.com/images/festival92/713.jpg

ارمیا
http://www.niniweblog.com/images/festival92/603.jpg