پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پارسای خوشگلم

اولین شب با هم بودن

1392/4/31 2:16
نویسنده : مامان سمیه
818 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی رویاهای من اولین شبی که تو بیمارستان آوردنت تابهت شیر بدم خانم پرستار تو اتاق منتظر بود که دوباره تو رو ببره بخش نوزادان، ولی من اصلا دلم نمی خواست که ازت جدا بشم و با تمام وجود دوستت داشتم و با تمام دردی که داشتم دوست داشتم که در کنارم باشی.


 پرستار حال و هوای من را دید و تو را به بخش نوزادان منتقل نکرد .

چه شب زیبایی بود و تو در کنار من و مامان جون بودی و هر دوی ما غرق در چهره و زیبایی های تو بودیم.


من آن شب تا صبح به صورت زیبایت نگاه می کردم و غرق زیبایهایت بودم و هر لحظه شاکر خداوندی بودم که چنین هدیه زیبایی را برای ما فرستاده است .

 

                                       خدایا شکرت * * *

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)