پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پارسای خوشگلم

بای بای می می...

1392/12/22 1:36
نویسنده : مامان سمیه
574 بازدید
اشتراک گذاری

                                                      

                                                            totalgifs.com precious-moments gif gif 54.gif

سلام فلفل مامان...

الان که دارم این پست را مینویسم ،تو توی خواب ناز هستی ،و امیدوارم تا آخر نوشتن من هم بیدار نشی...

totalgifs.com barrinhas gif gif 95.gif

امروز اومدم تا برات از یه اتفاق مهم صحبت کنم،خداحافظی با زیباترین نوشیدنی دنیا...امروز که دارم این پست را مینویسم 1 سال و 10 ماه و 26 روز و22 ساعت و26 دقیقه و34 ثانیه سن داری،درست 10 روز پیش،2 اسفند مامانی وارد پروزه ی بزرگی شد ،که هم برای من و هم برای تو خیلی جالب نبود.اول ترس زیادی داشتم،که شاید نکنه من وتو موفق نشویم،ولی بعد از انجام این پروزه به وجود نازنینت پی بردم ،که چقدر قدرتمند و مقتدرانه با این قضیه کنار آمدی....

                                                                

Download Babies 4

                                               

totalgifs.com barrinhas gif gif 95.gif

شب اول با کمی بهانه گیری،به پایان رسید ...           Download Babies 2

شب دوم،به خونه ی مامان جون رفتیم،از اینکه اطرافت شلوغ بود،ذوق میکردی و اصلا بهانه ی شیر نگرفتی...(ممنون از مامان جون به خاطر همراهی کردن من و تو در این پروزه)Download Babies 5  

شب سوم،با کمی بهانه به پایان رسید...Download Babies 4.

totalgifs.com barrinhas gif gif 95.gif

حالا شب دهم است ،و پارسا هیچ بهانه ای برای شیر خوردن نمیگیرد،مامانی شیر پاستوریزه را جایگزین می می کرده....از شیرین زبونیت بگم  که هر کی ازت میپرسه می می مامانی چی شده ،با اون ملودی زیبا بهشون میگی....می می مامان اوووووف،بعضی اوقات هم میگی (این یدی اووووف،اون یدی اوووف)یعنی این یکی اوف ،اون یکی اوف،منظورت اینه که دو تا می می اوف شده...

 

Download Babies 2

 

totalgifs.com barrinhas gif gif 95.gif

از حال و هوای خودم می خوام بگم....مادر بودن سخترین کار دنیاست....گاهی اون قدر دلم میگرفت،و میخواستم بلند بلند گریه کنم،به خاطر اون نگاه معصومانه ای که به مامانی داشتی،ولی چاره ای نبود ،جز بی رحمی و ندادن می می...وقتی نگاهم میکردی ،من هم به تو خیره میشدم،و تمام اشکهایم را در خودم فرو میبردم،و لبخند میزدم،تا اینکه مبادالحظه ای احساس تنهایی کنی...

totalgifs.com barrinhas gif gif 95.gif

مادر بودن خیلی سخته،و اینها تنها قسمتی از سختیهاشه و چقدر شیرین تمام لحظات با تو بودن که انچنان به زندگی من و بابایی رنگ و بوی تازه ای بخشیدی که حتی حاضر نیستم ثانیه ای زندگی بدون تو را تجربه کنم....لحظاتی که تو برامون میسازی . خ.نمون رو پر میکنی از صدای خنده های دلنشین و صادقانه ات،هر قدر هم که خستگی تمام توانش را به کار ببره که خنده رو از لبهای ما بگیره ولی تو نمیزاری و ثانیه های زندگیمون رو آنچنان زیبا میسازی که همه غم و غصه های دنیا رو از یاد میبریم.

totalgifs.com barrinhas gif gif 95.gif

                                                     پارسای عزیزم ...

                                                   thank you

متشکرم به خاطر همکاری خوبی که با مامانی داشتی،امیدوارم در پروزه های بعدی هم سربلند و سرافراز باشیم.

                                                             

ودر آخر ...

 خدایم را فریاد میزنم دوستت دارم ....                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سپهر كوچولو
12 اسفند 92 18:39
خوش به حالتون كه اين پروژه رو از سر گذروندين من كه از الان استرس دارم اصلا نگران نباش عزیزم نیروی عجیبی کمکت میکنه خدای مهربون همیشه همراهمونه
شقایق(مامان ارشان)
15 اسفند 92 11:35
آفرین پسمل ناز ک دیگه مرد شدی و میمی نمیخوری! دوست جونم موفق باشی بووووووووووووووووس مرسی شقایق جوووونم
mamanebaran
19 اسفند 92 8:40
پارسای گلم استقلال يافتنت رو بهت تبريك ميگم و اميدوارم روزهاي شيريني رو در كنار مادر و پدرت تجربه كني . عزيز دلم سمیه جون ، اين مرحله هم مثل همه ي مراحل ديگه زندگي مادر و فرزندي خاطره اي شيرين در ذهنمون به جا مي مونه و اينجاست كه بايد خدا رو شاكر باشيم كه با موفقيت تونستيم اين مرحله رو پشت سر بزاريم . عزيزم در تمام مراحل زندگيتون براتون آرزوي موفقيت ميكنم و اميدوارم كه هميشه دلاتون گرم و لباتون خندون باشه . مرسی عزیزم کلامت خیلی شیرین بود،چرا که خداوند عزیز را شاکریم که نعمت شیر دادن را از ما نگرفت و توانستیم تا جایی که امکان داره فرزندانمون را از این نعمت خدایی سیراب کنیم.(شکر خدای مهربون) من هم برای تو عزیز دلم آرزوی موفقیت و خوشبختی میکنم
مامان كياراد
24 اسفند 92 1:40
آفرين پارسا جون خوشحالم كه اين مرحله را با موفقيت پشت سر گذاشتي ..... مرسی عزیزم،خیلی سخت بود ولی زیبا و به یاد موندنی