پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پارسای خوشگلم

تقویم چهار فصل 93 پارسا جان

1392/12/24 17:34
نویسنده : مامان سمیه
397 بازدید
اشتراک گذاری

اینم یه تقویم چهار فصل دیواری واسه پسملی ناز......

زحمت طراحی و چاپ به عهده ی بابا امیر مهربون بوده،همین جا از بابا جون تشکر میکنم،که توی تمام لحظات ،به فکر من و تو نازنینه،با اینکه اخر ساله ،و بابایی سخت درگیر کاره،ولی بازم من و تو را فراموش نکرده،و همیشه با کارای  خوب خودش ما رو غافلگیر میکنه...

از این تقویم ،برای مامان جون(مادری)،مادر بزرگ (پدری)،خان دایی،عموها،مادر بزرگ و خاله های مهربونم چاپ کردیم،البته ،کار لمینت موندنی و خراب نشدنی است،امیدوارم از تقویم زیبایت خوشت اومده باشه.البته مامان جون،من از روی تقویمت عکس انداختم،کیفیت واقعی چندین برابر این عکسه،هر کاری کردم تا برنامه سی دی تقویمت باز بشه نشد،منم چون خیلی ذوق داشتم ،از تقویمت عکس انداختم.

امیدوارم در سال ٩٣ بهترینها را رقم بزنی.....

                                                       صفحه اول

 

                                                          صفحه دوم

                                                   صفحه سوم

                                                      صفحه چهارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سپهر كوچولو
26 اسفند 92 10:19
خيلي قشنگه مباركه ، اميدوارم در تمام لحظات زندگيتون شاد و خرم باشيد مرسی عزیزم
علامه کوچولو
28 اسفند 92 18:17
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********