پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پارسای خوشگلم

گل بهاریم 22 ماهه شد

1392/11/24 16:24
نویسنده : مامان سمیه
272 بازدید
اشتراک گذاری

                                                 با یاد تو دلم آرومه

                                                             

                                                                

                    گل بهاریم ٢١ ماهگیت به پایان رسید و وارد ٢٢ ماهگی از زندگیت شدی

                                                          

                                                                                       

زیباترینم....

تمام دنیا را گشتم  ،تا ستاره ای به زیبایی تو را پیدا کنم ،حتی یک نفر در این دنیا شبیه تو نبود ...

شبیه تو نبود نه در نفس کشیدن ،نه در زیبایی ،نه در مهربانی و معصومیت....

پروردگار عالم وقتی تو را می آفرید،هر چه عطر نارنج داشت ،نثار تن تو کرد ،

و تو....

تنهای بی همتای من شدی...

پسر زیبای من ،دستهای تو توانایی آن را دارد که مرا زندگانی بخشد

چشمهای تو به من می بخشد

شور و عشق و مستی

و تو چون مصرع شعری زیبا 

سطر بر جسته ای از زندگی من هستی

                           

 پارسای مهربونم،امروز ٢١ ماهگیت به پایان رسید،و وارد ٢٢ ماهگی از زندگیت شدی.چند روزی است به علت سرما خوردگی ،حال و احوال خوبی نداری ،اشتهایت کم شده به طوری که لب به چیزی نمیزنی ،و فقط داروهایت را میخوری،  من و بابایی خیلی نگرانت هستیم،امیدوارم زودتر خوب بشی و دوباره خونه ی سرد  مارو  ،گرم کنی.  

                                                                        smiley1631.gif            

مهربونم ...

خنده هایت دلم را برد

گفته بودم؟

  حالا دست های تو تمام ثروت من است  

 

                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سپهر كوچولو
19 بهمن 92 19:50
22 ماهگيت مبارك گلم مرسی خاله مهربونم
mamanebaran
20 بهمن 92 9:01
عزیزِ دلم 22 ماهه شدنت مبارک الهی که همیشه سلامت باشی گلِ قشنگم الهی که زودِ زود خوب بشی خوشگلم فدای تمام مهربونیات عزیزم
مامان كياراد
20 بهمن 92 23:33
22 ماهگيت مبارك گل پسر اميدوارم زود زود سرماخوردگيت خوب بشه عزيزم... مرسی خاله مهربونم از طرف من کیاراد را ببوس
گروه طراحی سیاه و سفید
27 بهمن 92 1:23
-- به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم هااا یه سری بزن دست خالی نمیری.