پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

پارسای خوشگلم

خاطرات شبی زیبا....

1392/9/25 1:47
نویسنده : مامان سمیه
253 بازدید
اشتراک گذاری

9.gif  زیباترینم....

با تمام عشقی که در وجودم شعله میکشد،از سر عشق و محبت به یگانه پسر زیبا و نازنینم سلام میکنم.

سلام میکنم به پسری که هر روز عزیز تر از دیروز،همراه من است.

سلام میکنم به پسری که تمام وسعت این قلب ناچیز مامانی را احاطه کرده.

سلام میکنم به پسری که نگاه من و بابایی را به زندگی قشنگتر کرده.

سلام میکنم به پسری که با اومدنش دنیا رو یه رنگ دیگه کرده.

سلام میکنم به پسری که معنی مهر و عشق و محبت مادری را بهم دیکته کرده.

                                                    

           ای تمام زندگیم،و ای گنجینه ی دست نیافتنی،با تمام وجودم ،میپرستمت.

                                        الان که دارم این مطلب را مینویسم .....

                 اسال ،8ماه ،11 روز،6 ساعت،41 دقیقه،30 ثانیه،سن داری

                                     می خوام از معصومیت چشمات بگم....

                                                     

وقتی شب میشه و چشمهای تو سگینی خواب را تحمل میکنه،تو رو بغل میکنم و آروم آروم برات لالایی میخونم،و همش قربون صدقت میرم.اما قشنگترین لحظه اون لحظه ای است که اون چشمهای خوشگلت رو تو چشمام خیره میکنی و با یه معصومیت خاصی بهم توجه میکنی.این لحظه را هرگز نمیتونم وصفش کنم،چرا که وصف نا شدنی است.ای کاش میدونستم اون لحظه تو فکرت چی میگذره....

                                               

یکی از عادتهای شبانت اینه که ،وقتی برق را خاموش میکنیم اولین حرفی که به زبونت می یاد ،درخواست آب، آب...بعد از اون گفتن قصه،به صورت تخیلی....،بعد از اون شعر خوندن از تمام شخصیتها...منم که عاشق شعر و قصه هستم ازت میپرسم ،شعر کیو بخونم،تو هم با ملودی زیبات جواب میدی...بابا و مامان...بعدش مامان اون(جون)،ننه و دادا(مامان بزرگ و پدر بزرگ)،عمو دایی....خلاصه دست بردار نیستی ،تا خسته میشی و خوابت میره....

                                        Baby1f.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان امیرمهدی
25 آذر 92 1:58
mamanebaran
25 آذر 92 10:08
سلام به پسِ خوشگلم سلام به عزیزِ دلم وای سمیه تو این عکس کپی برابرِ اصلِ خودته فدای اون خوابیدنت و بهانه های خوشگلت که مثلِ بارانمه سلام به خاله مهربونم وای مرسی از نظر لطفت باران را از طرف من ببوس
آتيلا جون و مامان شيما
25 آذر 92 23:16
سلام سلام... ما دوستون داريم... خييييييلي... همين... سلام عزیزم خییییلی خیییییلی خوشحالم که دوباره برام کامنت گذاشتی. منم میبوسمتون
مامان پارسا
27 آذر 92 18:31
یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آن قدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت. پیشاپیش شب یلدا مبارک[گل یلدا شما هم مبارک عزیزم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
29 آذر 92 19:27
عمرتون صد شب یلدا دلتون قدر یه دنیا توی این شبهای سرما یادتون همیشه با ما دل خوش باشه نصیبت غم بمونه واسه فردا
مامان روشا
29 آذر 92 23:40
عمرتون صد شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شبای سرما یادتون همیشه با ما یلدا پیشاپیش مبارک مرسی خاله مهربووونم
مامان سپهر كوچولو
30 آذر 92 18:44
يلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست شب یلدا مبارک! سلام گلم یلدای شما هم مبارک
شقایق(مامان ارشان)
2 دی 92 19:50
سلام دوست جونم. خوبی؟ اومدم بگم با اجازت این عکس پارسا گلی رو برداشتم واسه آلبوم. اگر تا الانم نذاشته بودم منتظر اجازه شما بودم گلم. آخه اکثرا مامانا میان و اجازه میدن ک عکس نینیشونو بردارم. راستش عاشق این عکس پارسایی هستم. و اینو با افتخار گذاشتم تو دوستای ارشان امیدوارم دوستیشون پابرجا باشه. سلام شقایق جونم،ما خوبیم امیدوارم شما هم خوب باشید راستش من هم عاشق این عکسمخیلی لطف کردی