پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پارسای خوشگلم

خورشید 20 ماهه من...

1392/9/14 2:06
نویسنده : مامان سمیه
316 بازدید
اشتراک گذاری

hayvan-005.gif

                                              

15.gif                                                                  

                                                                                                                                             

                          مبارررررررک مباررررررررک 20 ماهگییییت مبارررررررک

در دور دستها که خداوند میان چشمهایت خانه کرده بود.....

من بیقرار منتظر آمدنت بودم و تو انگار دل نمی کندی،از بالهای فرشتگان.....

طنین آواز تو در گوشهایم پر شده بود و جز آواز تو چیزی نمی شنیدم.....

خداوند در زیباترین روز بهاری تو را به ما هدیه داد.....

چه هدیه زیبایی.....

                                                                 

                     totalgifs.com barrinhas gif gif barra71.gif

20 ماه است که با تپش قلبت ،و نسیم نفسهایت ،زندگی میکنم.نفسهایت که به گونه هایم سائیده میشود،انگار آرامش بهشت را به چشمهایم میفرستی.دستهایت که می چرخد ،میان دستهایم پنهان میشود،خنده هایت که قند در قلبم آب میکند،چشمهایت که عمق نگاهم را می کاود.از کارهای روزمره که خسته میشوم و از داشته هایم که دلتنگ میشوم،انگار صدای توست.....تنها نوازشی که مرا به خود فرو میبرد،که تو فرشته ای یا نه....نمی دانم.....اما همین بس که چشمهای خداوند میان دستهای من و تو پیداست.

                                                             

                               totalgifs.com barrinhas gif gif barra71.gif    

فرزندم،نور چشمم،پاره تنم،تمام دنیای من،همه ی بود و نبودم.....                                                

تو آمدی با نگاه شیرینت،با گرمای دلپذیرت،و با نگاه بی نظیرت،دنیای من و پدرت را عوض کردی.....چه دنیای زیبایی را به ما هدیه دادی...

چگونه باز گو کنم و چگونه برایت از شادیم بگویم؟

چگونه باز گو کنم شوق اولین دیدارت را ،که امروز 20 ماه از اولین شوق دیدارت میگذرد؟

چگونه بگویم تحول زندگیمان را،که با آمدنت ،به زندگیمان رنگ تازه ای دادی؟

                                                      

                                      totalgifs.com barrinhas gif gif barra71.gif

چقدر زود بزرگ شدی،یا بهتر است بگویم چقدر زود بزرگ میشوی؟برای چه این همه شتاب داری؟برای من و پدرت هیچ لذتی بالاتر از بالیدنت نیست.اما اینگونه که تو میروی میترسم،میترسم که به گرد پایت هم نرسم،میترسم از تو جا بمانم،میترسم که نتوانم آنگونه که شایسته توست ،همراهت باشم.

                                                       

                           totalgifs.com barrinhas gif gif barra71.gif

پسرک زیبای من!خورشیدکم!انگار همین دیروز بود که من صدف تو بودم .و تو مروارید من!انگار همین دیروز بود که مرواریدم را به دریای پر تلاطم این دنیا سپردم،تا جایی بیرون از من زندگی کند.بیرون از من نفس بکشدو بیرون از من ببالد.

                                                       

                                                 totalgifs.com barrinhas gif gif barra71.gif

مروری بر 20 ماه پیش....

20 ماه پیش تو آنقدر کوچک بودی ،که حتی توان شیر خوردن هم نداشتی.فقط خداوند عزیز می داند که من چقدر سخت و چقدر شیرین آن روزها را گذراندم.نا گفته نماند که مادر دوم تو (مامان جون)(مامان خودم)در بزرگ شدن تو کم از من زحمت نکشیده است،امیدوارم در آینده ای نزدیک با لبهای مهربانت بوسه بر دستان مامان جون بزنی تا شاید کمی از محبتهای او را جبران کرده باشی.همین جا می خوام از بابایی تشکر کنم که در تمام لحظات حامی و پشتیبانم بوده و تنهایم نگذاشته ،امیدوارم قدر بابا امیر را بدونی و با مهربونیات گوشه ای از زحمات بابا امیر را جبران کنی.

                                                      

                                                                                       totalgifs.com barrinhas gif gif barra71.gif

کلام آخر....

میوه دلم!روزهایی که میگذرند،هرگز باز نمی گردند و روزهایی می آیند که من امروز برای آمدنشان لحظه شماری میکنم و فردا برای رفتنشان بی تابی خواهم کرد.من قدر دان جرعه جرعه ی این لحظات ناب هستم و از خدایم طلب کمک میکنم تا آخرین نفس همراه و همسفر روزهای زیبایت باشم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

mamanebaran
16 آذر 92 15:29
فرشته خوشگلی من 20 ماهگیت مبارک الهی که همیشه سایه پر مهر مامان و بابای مهربونت بالای سرت باشه سمیه جون متنت عالی بود عکسای خوجلِ پارسا جونمو که دیگه نگو فدای اون خنده های پر شیطنت فدای تموم مهربونیت بشم،هر چقدر هم عالی باشه به متنهای زیبای تو نمیرسه .ممنونم که با حرفات منو به بهتر نوشتن تشویق میکنی.... از طرف من و پارسا جوووونم ،باران مهرررربووونم را ببوس.
مامان كياراد
18 آذر 92 2:30
20 ماهگيت مبارك گل پسر نازنين..... مرسی خاله مهربونم
مامان پارسا
21 آذر 92 21:17
چه پسر نازی هزار ماشاالله، نمی دونم چرا پارساها همه خوشگلند، به وبلاگ منم سر بزن. با اجازه لینکت کردم. مرسی خاله مهربونم،چشم به وبلاگ شما هم سر میزنیم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
24 آذر 92 9:06
وااااااااااااه ی مامانی دلنوشته ی خیلی خوشگلی بود مثل همیشه 20 ماهگیت مبارک گل خاله مرسی خاله مهربونم
مامان منیر(قند عسل مامان و بابا)
26 آذر 92 18:55
سلام پارسا خوشگله 20 ماهگیت مبارک عزیزم . ماشاا... خیلی ناناز شدی ها مرسی خاله مهربونم چشمات قشنگ میبینه