پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

پارسای خوشگلم

شاهزاده رویایی من

1392/8/29 18:54
نویسنده : مامان سمیه
301 بازدید
اشتراک گذاری

                                                شاهزاده رویایی من.....

امروز داشتم به این فکر میکردم که دنیا همیشه از ما چند قدم جلوتر است....روزها و ثانیه ها میگذرد و ما نمیفهمیم که چقدر زود میگذردو به پایان میرسد.میگذرد و چشم باز میکنیم و یک مشت خاطره میبینیم که نمیدانیم از کجا آمده،و دلمان را به کجا میبرد!

                                               totalgifs.com love gif gif 44.gif

چشم باز میکنیم و میبینیم ،عاشق شده ایم ،عاشق موجودی که همتا ندارد....و غرق در لحظات زیبای عاشقانه های زمینی شده ایم.

                                            شاهزاده رویایی من.....

                                                

                                       از کدام قصه آمدی؟                                         

که تمام لحظات زندگیم را روح بخشیدی.

بهانه ای شده ای برای شادی زندگیمان

امیدی در وجودمان نهادی که تا آخرین نفس در کنارت باشیم.

وجودمان را سر شار از عشق و محبت کردی.

درس زندگی و دوست داشتن را به ما آموختی.

من و پدرت همیشه منتظرت بودیم ،روی زمین،و شاید روی ابرها.....نمیدانم ،ولی هرگز این شاهزاده ی کوچک را تنها نمیگذاریم و همیشه در وجودمان جستجویت میکنیم.

شاهزاده رویایی من...برایت بهترین ها را آرزو میکنم،نه خوشی هارا،خوشی اونه که تو میخواهی و خوبی اونه که خدا میخواد ،پس راضیم به رضایت ،هر چه تو خواهی من نیز همان را می خواهم.

                                                    totalgifs.com love gif gif 10.gif 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
30 آبان 92 12:48
سلام دوست جونم چطوری؟ دردونه من چطوره؟ دوست جونم ی کلوب تو نینی سایت داریم مخصوص مامانای نینی وبلاگی... خوشحال میشم بیای... واسه اینکه بتونیم آنلاین با هم صحبت کنیم و قرار هامون رو اونجا ok کنیم خوبه این آدرسشه http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=25719&ChatDate=30-8-1392 تازه راه افتاده... اگر دوست داشتی اسمت رو تو نینی سایت بگو تا برات دعوتنامه بفرستم سلام به روی ماهت،ارشان را از طرف من ببوس،من با کمال میل درخواست شما رو میپذیرم.
مامان سپهر كوچولو
4 آذر 92 10:34
سلام عزيزم ممنون كه به ما سر زديد منم با اجازه شمارو لينك كردم اميدوارم واسه همديگه دوستاي خوبي بشيم مسسسسسی گلم،امیدوارم دوستای خوبی باشیم