پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

پارسای خوشگلم

طلایی ترین روزهای پاییزی در کنار زیباترین فرشته بهاری...

1392/9/5 2:15
نویسنده : مامان سمیه
430 بازدید
اشتراک گذاری

                        طلایی ترین روزهای پاییزی در کنار زیباترین فرشته بهاری

                                                           

دنیای من ،زیباترین خلقت خداوند،تو تمام گنجینه ی زندگی ما هستی ،چه زود میگذرد روزهای زیبای پاییزی....

با آنکه تمام جان و توانم را برای بزرگ شدن تو فدا کرده ام ،با آنکه خسته ام ،اما خستگیم آنقدر زیاد نیست که نتوانم تو را دوست داشته باشم،و از کنار نفس های گرمت بی اعتنا بگذرم.با این حال میپرستمت....

totalgifs.com barrinhas gif gif 66.gif

تو بزرگ میشوی و عشق من و بابایی به تو چندین برابر میشودو هر روز شیرینتر از دیروز میشوی...نمی دونم چه جوری دوستت داشته باشم که تمام وجودم خالی بشه و تو تک تک سلولهای بدنم عشق تو جوونه بزنه،با این حال تمام وجودم برای توست ،برای تو که بهترینی......

totalgifs.com barrinhas gif gif 66.gif

چقدر زود میگذردروزهای زیبای پاییزی،اگر شوق رسیدن به دستهای زیبایت نبود،هیچگاه آغوشم را نمی گشودم،و تو را مهربانانه در آغوش نمی گرفتم،این مهربانی را مدیون خدایم هستم که تو را در روزهای زیبای بهاری به من و بابایی هدیه داد.

totalgifs.com barrinhas gif gif 66.gif

اگر صدای گریه های گوشنواز تو نبود ،هرگز خدایم را حس نمی کردم،و از گوشه ی تنهاییم بیرون نمی آمدم و اگر خداوند شوق دیدن چشمهایت را به من عطا نمی کرد،هیچگاه پلکهایم بیدار نمی شد،و عشق مادر بودن را حس نمی کردم.

totalgifs.com barrinhas gif gif 66.gif

دراین روزهای پاییزی کلمات زیادی را به زیبایی پاییز ادا میکنی،چقدر لذت بخش است شاهد و نظاره گر چنین لحظات زیبایی باشی،از اون روزی که برات پک صد آفرین را خریدم ،خیلی خیلی با گفتارت کار میکنم،تا زودتر کلمات را به صورت صحیح یاد بگیری،نا گفته نماند که خودت هم استقبال شدیدی کردی،به طوری که خودت میری و از توی کمدت این پک جادویی را می اری.توی کارتهاشکلهای مختلفی وجود دارد که بعضی از اونارو بر اساس تخیل خودت نام میبری،مثل...دامن(میگی مامانی)،کیف(میگی بابایی)،...،

totalgifs.com barrinhas gif gif 66.gif

کلمات یاد گرفته از کارتهای صد آفرین

مار ،لاچ چوشت(لاک پشت)،ایل(فیل)،اس(اسب)،آهو،ببیی،مایی(ماهی)،اوباه(روباه)

آناناش،انااااار،آلوووو،سیب،اگور(انگور)،ایار(خیار)،ایستیل(پاستیل)کفش (چش)....

امیدوارم با این پک جادویی کمکی در رشد ذهنی و ادبی تو داشته باشم و روزهای آینده ثمره این کار کردنهای مکرر را ببینم.راستی جدیدا یاد گرفتی با گفتار مامان ،گفتار خودت را بیان میکنی،مامانی میگه،امام اول.....پارسا میگه،علی.................مامانی میگه،آسمون چه رنگیه،پارسا میگه....آییی

totalgifs.com barrinhas gif gif 66.gif

                             پارسای مهربانم،شیرینتر از تمام شیرینیهای زندگی

 

 طلایی ترین روزهای پاییزی ارزانی نگاه مهربانت،و هزاران گل مریم پیشکش قلب با صفایت.

                                                                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mamanebaran
5 آذر 92 17:32
فدای این فرشته بهاری با مهربونی بی حدش فدای شکلِ ماهت بشم که اینطوری زل زدی به دوربین ای جانم به این گل پسر که انقده رنگ زرد بهش میاد فدای این مادر و پسرِ با احساس عزیزم نوشته هات عالی بود عالـــــــــــــــــــــــــــِ برای گل پسرم یه عالمه اسپند دود کن الهی که همیشه از چشمِ بد دور باشی پارسا جونم مرسی خاله مهربونم با این حرفهای قشنگت منو ،مامانی را شرمنده کردی .خیلی دوست دارم و از دور شما و باران جوووونم را میبوسم
مامان منیر
26 آذر 92 19:02
خوش به حالت سمیه جون پارسا باهات همکاری میکنه کلمات زیادی یادش دادی من که هروقت کارتهای صدآفرین میارم پرتش میکنه و میره پی بازی البته یه چیزهایی بلده ولی کم. تو چجوری باهش کارمیکنی
مامان منیر
26 آذر 92 19:06
فکرکنم نظرم ثبت نشد دوباره .خوش به حالت سمیه جون پارسا باهات همکاری میکنه و تونستی خیلی کلمات یادش بدی من که هربار این کارتهای صدآفرین میارم پرتش میکنه و میره سراغ بازی البته اونم یه چیزایی بلده ولی دوست دارم بیشتر باهاش کارکنم.شما چه جوری پارسا رو میشونی پای درس