پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

پارسای خوشگلم

زندگی رنگین کمانی...

1392/5/28 17:19
نویسنده : مامان سمیه
262 بازدید
اشتراک گذاری

                                            زندگی رنگین کمانی                

                                                  

                                    این اتاق رنگین کمانی منه

 

                                           به زبون شیرین خودم   ( آپو)

                                                        قلبماچقلب

                                                 

                                     تو چه فکری هستی مامانی   

                                                       قلبقلبقلب

                                               

 

                            قرمز،نارنجی،زرد،سبز،آبی،نیلی،بنفش


بعضی وقتها به این فکر می کنم....

که زندگی دوردونه ما با رنگهای رنگین کمان تلفیق شده ورنگ زیبایی را به وجود آورده.چه رنگهای زیبایی همه اینها آمده اندتا زندگی را چنان که تو دوست داری رقم بزنند.

این رنگهای زیبا دست به دسته قلم و روزگار دادند و ببین.....

حالا....

آ ن چنان که تو می خواهی سر نوشتت را نقاشی می کنند.....

این رنگها آنقدر ماهر و زبردست هستندکه گاهی عزمت آنها به وسعت یک دشت سر سبز جلا می دهد.....گاهی به بالهای فرشتگان رنگ آبی را انعکاس می دهند تا که پرواز را تجربه کنند.....گاهی به صورت پارچه مقدسی در می آیندبه رنگ سبز که ذهن آدمیان را جلا می دهند....گاهی همانند ابرها سفید و بی آلایش می شوند و گاهی به رنگ زندگی زیبای تو در می آیند.....اما گهگاهی دود سیاهی اطراف آن را فرا می گیرد وچهره زیبای آن را تاریک و تیره می کند.

امیدوارم زندگی تو به زیبایی رنگهای رنگین کمان باشد و هیچگاه دود سیاهی اطراف آن را فرا نگیرد .

خدایی که این رنگها را آفرید چه دل بزرگ و پاکی داشت که توانست دل تک تکه بندگانش را رنگ آمیزی کند.....

گل نازم....

16 ماهه من...

از اون روزی که پا به زندگی من و پدرت گذاشتی زندگی ما یه رنگه دیگه شده ...

می دونی چه رنگی؟؟؟؟؟

رنگین کمانی

هر روزش یه رنگه ،رنگهای زیبا و شاد،این شادی و زیبایی دلیلی نداره جز........

تو،تو،ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتو......

خدای بزرگم وقتی به رنگین کمانی که در آسمان آبیت قرار دادی نگاه می کنم به یاد می آورم که همه قولهای تو درسته وهر چیزی که از تو تقاضا کردم بدون چون و چرا در اختیارم قرار دادی پس عاشقانه دوووووستت دارم .

خدای بزرگم وقتی به رنگین کمانی که در آسمان آبیت قرار دادی نگاه می کنم به یاد می آورم که تمام هستی تو رنگ و شکل زیبایی دارد و این به من ثابت می کنه که عشق تو بر ما حقیقت است.

ای معجزه خداوند....

حس هایت شبیه رنگین کمان است .یک طیفی به رنگهای سرد و گرم .امیدوارم زندگی زیبایت همیشه رنگی و شاد باشد چرا که تو لایق شاد ترین لحظات زندگی هستی.

                        پارسا جوووووووووووووووونم عاششششششقتیم

                                                  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mamanebaran
30 مرداد 92 9:55
عزیز دلممممممممممممممممم قربون شکل ماهتتتتتتتتتتتتتتتت که انقدر نازیییییییییییییییییییییییییی دلم برات تنگ شده کوچولوی خوشگلم الهی که همیشه زندگیت پر باشه از رنگهای خوشگل و خوشرنگ