پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

پارسای خوشگلم

ششمین سالگرد ازدواج من و بابایی

1392/5/31 17:39
نویسنده : مامان سمیه
291 بازدید
اشتراک گذاری

                        

                                         مامان و بابای گلم  عاشققققتونم                                         

                               توجه توجججججججججججه  ....

بابای گلم و مامان مهربونم ،یک گوشه از قلبم هست که همیشه فقط برای شما می مونه .همون جایی که خاطرات کودکیم را ثبت می کنه

                             حتی وقتی بزرگ  شوم....

                                             

           از طرف پسری که همیشه عاشق پدر و مادرش بوده

                                                 

                                    خیلی خوشحالم.....              

                                         آخه دارم.....

                                        فیلم میبینم .....

                               فیلم عروسی مامان وبابا.....

                                                    

چه لطیف است حس آغازی دوباره....

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...

و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز...

روز میلاد...

روز تو...

روزی که تو آغاز شدی!

امیر عزیزم سالگرد ازدواجمون مبارک 


امروز 6 ساله که از آغاز زندگی مشترکمون میگذره.در این 6 سالی که در کنار هم بودیم روزها وساعتها گذشت ،چه تلخ و چه شیرین،چه شاد و چه غمگین ،یادش بخیر ،همین دیروز بود ،چه روز زیبایی،پر از هیاهو و شادی،پر از خنده های دوست داشتنی، پر از گل و شیرینی،پر از مهمونای دوست داشتنی،چه شب زیبایی بود آن شب ،شبی که من و تو مال هم شدیم.وامروز چه روز زیبایی است که بعد از گذشت 6 سال خاطرات شیرین را همراه پسر گلمان مرور می کنیم.

پارسای گلم ،کودک فرداهای من...

تو عشق جاودانه ی من و بابا امیر هستی ودوست دارم تو هم مثل بابایی همیشه حضورت توی زندگیم باعث آرامش بشه .گفتم بابایی یاد نکته مهمی افتادم و اونم اینه که حضور بابایی تو زندگیم باعث آرامش و آسایشم بوده و همیشه با محبتهای بی در یغش منو شرمنده خودش کرده.امیر عزیزم هر روز که می گذره علاقه و دوست داشتنم نسبت به تو بیشتر و بیشتر میشه و در زندگی آرامش بیشتری را حس می کنم.

امیر جان عاشقانه دوستت دارم...

                                               

خداوند عزیز را شاکرم به خاطر تمام لحظات زیبایی که برام آفریدی.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مثل هیچکس
4 شهریور 92 0:06
با تاخیر دوسه روزه مبارک باشه ایشالا سالهای سال کنار هم خوش وخرم زندگی کنید وپسر گلتونم زیر سایه شما بزرگ بشه ارزوی خوشبختی براتون میکنیم


خیلی شرمندم کردی گلم امیدوارم بتونم جبران کنم