پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پارسای خوشگلم

فریاد ها

1392/5/1 17:57
نویسنده : مامان سمیه
234 بازدید
اشتراک گذاری

  همان خدایی که به من می نگریست

و خنده های مستانه ام را می ستود

            تمام سالهای کودکیم

           اینک به من می نگرد

                              من هنوز تمام کوله ام پر از نور است

                              و هنوز صدای آسمان را می شنوم

                                               که به من سسسلام می کند                                                                                                                                                                                                                                                                         

بهار ثانیه ها می آید و گذر عمر بیانگر بزرگ شدن توست.

پارسای عزیزم به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوی خوب دارم.

پسر کوچک و ناز ودوست داشتنی من.

امید زندگی من وپدرت.

بهانه قشنگ زندگی ما.

چقدر این روزها خوشحالم که تو را دارم و تو نیز همسفر کوچک من و پدرت هستی.

چقدر این روزها تو نیز خوشحال هستی.

خنده هایت بیانگر خوشحالی توست و خوشحالی تو بخاطر وجود ماست.

من و پدرت خوشحالیم چون فرشته ای به مانند تو داریم.

این روزها قشتگترین و بهترین روزهای زندگیمان در حال گذر است و تو نیز مسافر کوچک این روزها هستی.

خدای بزرگ و مهربان از تو نیز ممنون هستم به خاطر این همه لطف.

                                                               چقدر مهربان و بی آلایشی....

در مهربانی و بزرگواریت هیچ شکی نیست.

برای این بزرگواری و مهربانیت نمی توان حد مرزی تعیین کرد چرا که تو خداوند بزرگ وبی همتایی هستی.

خدای مهربانم به خاطر عطا کردن زیباترین و قشنگترین فرشته آسمانی از تو هزاران بار ممنونم وتو را نیز شکر می گویم.

 

                           

 

 

 

 

      

 

 

 

                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)