پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پارسای خوشگلم

تولد مامانی

1392/4/28 3:23
نویسنده : مامان سمیه
299 بازدید
اشتراک گذاری

             خوشا به حال من که گلی همانند پدرت دارم

سلام پسر عزیزم امروز 26 تیرماه است.روزی که مادرت پا به این دنیا گذاشتو نمی دانست چه تقدیری در انتظارش است.پارسای عزیزم من به خود میبالم از اینکه همسری به مهربانی پدرت را دارم و فرزندی همچون تو به زیبایی گل رز .

میخوام از محبتهای بابا امیر بگم از اینکه دیشب چقدر مامانی را شرمنده کرد البته خیلی خوشحال بودم چون تولد زیبایی برای مامانی گرفته بودوحسابی زحمت کشیده بود .مهمانهای زیادی داشتیم.

مامان جون/دایی بهرام/دایی بهمن/مادر جون/آقا جون/خاله معصومه وبچه هاش...

خلاصه خیلی مجلس زیبایی بود .بابا امیر کیک زیبایی گرفته بود واز همه مهمتر کادویی بود که خیلی غافلگیرم کرد.می دونی چی بود.

نمی دونی که؟

                  ؟؟؟؟؟؟

گوشی iphone5

اخلاق بابا امیر همین طوریه خیلی با ذوق وبا اشتیاق کاری را انجام می ده و برای هر کاری زمان میزاره .من نمی دونم چه جوری از بابا امیر تشکر کنم ولی اینو میتونم بگم که خیلی دوستش دارم و از خداوند عزیز متشکرم که چنین فرشته ای را همسفر تمام لحظات زندگیم قرار داد.

از طرف فرزندت پارسا

مادر عزیزم امروز با به دنیا آمدنت دنیا را تکان دادی.

راستی بابا امیر از طرف تو هم هدیه ی زیبایی به من داد.   کارت هدیه بانک سپه

مامان جون ودایی ها و مادر جون هدیه ی نقدی دادن.خاله معصومه سرویس ارایشی گرفته بود.خلاصه عزیزم همه منو شرمنده کرده بودن.

از همه متشکرم که منو خوشحال کردن.انشاالله بتونم جبران کنم.

از شیرین کاریهای تو بگم که چقدر خوشحال بودی همش در حال رقص بودی شیطونی می کردی.با روشن کردن فشفشه ها تمام صورتت را جمع میکردی و ذوق زده می شدی.

امیر عزییییییییییییزم دووووووووووووووستت دااااااااااااااااااااااااااارمقلبقلبقلب

 

                                                            

                                                                               

                                                                       

                                                                             

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)