پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پارسای خوشگلم

رمضان

1392/4/28 17:15
نویسنده : مامان سمیه
410 بازدید
اشتراک گذاری

           ماه برکت زآسمان می آید

                         صورت خوش قرآن واذان می آید

                                     تبریک به مومنین عاشق پیشه

                           تبریک بهار رمضان می آید

سلام ای زیبا ترین گل من هستی من پارسای عزیزم امروز دومین سال است که در کنار من و پدر مهربانت ماه مبارک رمضان را سپری می کنی .

امروز چهار شنبه اولین روز ماه مبارک رمضان است روزی که بابا امیر تصمیم گرفت موهای قشنگ تورو کوتاه کنه (کچل)

چه لحظه ی سختی بود وقتی می خواستم این حرف بابا امیر را قبول کنم به هر حال به هر نحوی بود راضی شدم و بابا امیر شروع به این کار کرد.

چه پسر آروم ونازی شده بودی قربون اون چشمات برم اصلا گریه نکردی وقتی این کار بابا امیر تموم شد چقدر گوگولی وناز شده بودی اصلا فکر نمی کردم انقدر نازو ملوس بشی.

پسر گلم بابا امیر این کار رو به خاطر این انجام داد که رشد موهات خوب بشه امیدوارم موهات زودتر بلند بشه و مامانی از شونه کردنش لذت ببره.


 

 

 

 

 

 

 

درآینده ای نزدیک با عکسهای قشنگ پارسا جان می یام پیشتون.

                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)