پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پارسای خوشگلم

حس شیرین زندگی من....پسرم

1394/5/18 17:44
نویسنده : مامان سمیه
823 بازدید
اشتراک گذاری

                                      

                                                                            

پسر داشتن حس شیرینیه که من تجربه اش کردم و بارها

خدا رو

به خاطرش شکر میکنم

دنیای معصوم و کودکانه اش به من که یک زن هستم حس

آرامش

عجیبی میده.....

وقتی که از همه مردهای زندگیم نا امید میشم و به یه

گوشه پناه میبرم

ی مرد کوچولو میاد پیشم....

که نه شوهرمه ،نه پدرمه،نه برادرم

اون تنها عشق زندگی منه که با دستای کوچولوی مردونه اش

موهام

رو نوازش میکنه و برای اینکه غصه هام رو فراموش کنم

با صدای قشنگش توی گوشم میگه:

مامان امروز موهات چقدر قشنگ شده.....

و توی اون ثانیه هاست که من اوج میگیرم و با تنها عشق

زندگیم

از ته دل میخندم......

آره..........تنها عشق زندی من اون چشمای قشنگ مردونه

ست

که با نگاهش فریاد میزنه :مامان عاشقتم...........

و من با تمام پوست و گوشت و خونم عشقش رو احساس

میکنم

پسندها (2)

نظرات (0)