پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پارسای خوشگلم

فندوق من 40 ماهه شد

1394/5/18 16:46
نویسنده : مامان سمیه
445 بازدید
اشتراک گذاری

                                  

                                                               

برای دوست داشتن پسر زیبایم دلی دارم  به وسعت دریا.....

نگاهی آرام به حجم آسمان و صدایی رساتر از پریشانی بادها.....

تو در کنارم می بالی و اوج می گیری و من دستانم با لمس دستانت سرشار از آرامش می شود...

زیباترین خاطره هایم این روزها در کنار تو رقم می خورد....

تو و تمامی شیطنت هایت ،تمامی شیرین زبانی و حتی اخم هایت....

با حضورت من بهترین مادر دنیا هستم و البته عاشق ترین....

                                               Globus toread globen

                                                         Clip Art Image         Clip Art Image

                                                  ماهه شدنت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)