پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پارسای خوشگلم

آغاز سال 1394

1394/1/24 16:49
نویسنده : مامان سمیه
396 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                           کارت پستال درخواستی طراحان

                                                        پارسای مهربون من

                       لحظه تحویل  سال1394،ساعت2:15:11 بامداد روز شنبه بود

                      ضرب المثل بعد از سی سال نوروز به شنبه افتاد

این ضرب المثل شیرین فارسی رو شنیدین (شنبه به نوروز افتاد)؟خوب اگه نشنیده بودید حالا شنیدین،موضوع اینجاست که سالها طول میکشهتا سال جدید در روز شنبه تحویل بشه،به همین خاطر اگر شروع نوروز در شنبه باشه اونو خوش یمن میدونن و وقتی ی اتفاق غیر منتظره خوب رخ میده میگن:چی شده؟؟شنبه به نوروز افتاده؟؟حالا من هم به دوستان و اقوام عزززیزم ی خبر خوش میدم که امسال نوروز به شنبه افتاده،امیدوارم به فال نیک بگیرید.

امسال با اینکه لحظه تحویل سال دیر وقت بود ولی من دوست داشتم هر سه نفرمون کنار هم باشیم و همین هم شد و تو هم بیدار بودی؛بعد از ظهر خوابوندمت تا شب بتونی بیدار بمونی،آخه من عاشق اینم که سال تحویل همه دور هم باشیم مخصوصا امسال که من و تو بابایی تو خونه جدیدمون منتظر عمو نوروز بودیم.

امسال هم گذشت و فقط چند دقیقه مونده تا یک سال دیگه شروع بشه....

سال 1393 سالی بود پر از خاطرات تلخ وشیرین،تلخ و شیرین های من کنار هم بودن با فاصله کم.....

خدا رو شکر میکنم به خاطر تمام داده ها و نداده هاش....

امیدوارم سالی که شروع میشه برای همه آدمها پر از برکت و امید و عشق و صلح باشه،هیچکس از زندگی خسته نشه و همه شاد باشن....

خدا همه رفتگان را رحمت کنه و سایه ی تمام پدر ها و مادرها بر روی سر بچه هاشون باشه...

دلم برای همه ی اونایی که نیستن تنگ شده،برای پدر عزززیزم که همیشه هنگام تحویل سال در کنارمون بود،جاشون خالی و یادش گرامی....

پسر مهربووونم برای تو هم سلامتی و عاقبت به خیری رو آرزو میکنم...

                     اینجا ساعت  2 نصفه شب و آقا پارسا منتظر تحویل سال نو....

                               

                               

امشب من و تو اولین عیدی سال جدید رو از بابایی گرفتیم ،چون دست بابایی خیلی خوبه و تا آخر سال سلامتی و پر پولی همراهمونه...ممنون همسر عزززیزم.

                                                                

                                           تحویل سال 1394بر تمام دوستان وبلاگیم مبارک

                                                     

                                         اینم تقویم سال 1394 با تم پو برای آقا پارسا مهربون

                                                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)