پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

پارسای خوشگلم

اخرین پست سال 1393

1393/12/29 0:46
نویسنده : مامان سمیه
276 بازدید
اشتراک گذاری

                                                            سلام سلام صد تا سلام

                                                                      

من اومدم با کلی کار و مشغله فکری،اما با این حال از دلم نیومد اخرین پست امسالت را آپ نکنم..

این روزای آخر اسفند خیلی سرم شلوغه ،از ی طرف خرید لباس و آجیل شب عید و خونه تکونی ،از طرفی هم من و بابا امیر درگیر کارای تولدت هستیم.با این حال با برنامه پیش میریم تا به تمام کارای روزمرمون برسیم.

وااااای نمیدونی چقدر خوشحالم،هوای خوب ،خونه تمیز ،لباس شب عید،ماهی سر سفره هفت سین و سبزه،خلاصه همه چیز دست به دست هم داده سال جدیدی را آغاز کنیم.

راستی امروز چند تا جوجه و ماهی خریدی،که امیدوارم خوب ازشون نگهداری کنی و براشون دوست خوبی باشی

                                         

                               اول از همه میریم سراغ خرید آقا پارسا که امسال ترکونده....

                           البته کلی لباس دیگه هم خریده که تو پستهای بعدی عکسشونو میزارم

                                                        اینم لباس عید آقا پارسا

                                                       

                                                   قربونت برم من ،عززززززیزمی

 

                                    

                        بعد از اون میرم سراغ سفره هفت سین و چیدمان اون که اونم کار خودم بود.....

                                                            smiley1631.gif                

                             

راستی تو خیلی همکاری کردی ، و به مامان کمک کردی،پنجشنبه آخر سال هم به همراه مامان جون و دایی ها بهشت کبری رفتیم تا برای آقا جون خیرات پخش کنیم و فاتحه بدیم،قربونت برم که چقدر با محبتی با این که آقا جون رو ندیدی ولی انگار چند ساله میشناسیش و براش فاتحه به زبون خودت خوندی و چندین بار روی عکس آقا جون رو بوسیدی.

                                           بابای مهربووونم عاشقانه دوستت دارم

                                                                                                                                                                                                

پارسا مهربونم من کم کم میخوام از حضورت مرخص بشم ،به امید خدا دوباره تو سال جدید مزاحمت میشم و با خبرهای تازه و عکسای جدید ،دوباره وبلاگت رو آپ میکنم.

و در آخر......

خدای مهربووونم امسال هم با تمام خوبی ها و بدیها،خنده ها و گریه ها،غم ها و غصه هایش،به پایان رسید،تو را شکر گزارم که تنهایم نزاشتی و همیشه همراه و هم نفسم بودی...

                                             خدا جوووونم عاشقتم         

                                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

علیزاده
16 تیر 94 13:50
سلام ی وبلاگ درست کردم برای تولدای تم دار دوست داشتی سر بزن http://temtavalod.loxblog.com/ تازه شروع کردم یواش یواش کاملش میکنم.دوس داشتی سر بزن .قیمتام پایینه .تخفیفم میدم