پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پارسای خوشگلم

پارسای بی همتای من35 ماهه شد

1393/12/19 0:38
نویسنده : مامان سمیه
464 بازدید
اشتراک گذاری

                                          

                                            

                                                                    

پارسای بی همتای من....

این آخرین ماهگرد سال 1393 است که دارم برات بروز می کنم،امیدوارم تو سال جدید بهترین و زیباترین لحظات را تجربه کنیم.این روزا خیلی سرمون شلوغه،بوی بهار تو تمام کوچه پس کوچه ها پیچیده و همه مردم تو هیاهو و شلوغی روزشون رو شب میکنن،....

                                                          

عشقم همیشه یادمه اون قدیما ،بچه که بودیم ،نزدیک عید که می شد،آقا جون ومامان جون کلی چیزای خوشگل و تک برامون میخریدن.همیشه آقا جون می گفت عید برای بچه هاست،هر چند همیشه برای بچه ها لباس می خریدن و عید به ها همیشگی بود ولی عید نوروز با تمام عیدها فرق می کرد،بچگی به همین خرید دم عیده و لباسای نو.منم می خوام تجربه پدر و مادرم را داشته باشم،هر چند طی سال کلی چیز برات می گیرم اما دلم می خواد اون لذت لباس نوی دم عید رو هم تجربه کنی.

                                                                             

ما که بچه بودیم با خرید عید کلی ذوق می کردیم و تا صبح خوابمون نمیبرد،البته نا گفته نماند که الان هم تنها چیزی که منو خیلی خوشحال می کنه خریده.....

پارسای بی همتای من.....

 حالا می خوام ی کم از دلبریهای اینروزات بگم که داری به 3 سالگی نزدیک می شی....وای از دست تو که چقدر بلا و شیطون و وروجک شدی.با این قد فسقلت ی کارایی می کنی که همه شاخ در میارن و ما رو ذوق زده می کنی.البته طی روز خیلی مواظبت هستم و به جای 2 تا چشم 100 تا چشم دارم و مواظب تو هستم.

                                                                      

مثل طوطی هستی و هر چیزی رو میشنوی تکرار میکنی،ماشالله خیلی باهوش و محافظه کار هستی و بی گدار به آب نمیزنی.این روزا یاد گرفتی و هر لحظه میگی :ای روزگار بی وفا منم از خنده روده پر میشم و میگیرم بغلم و تا جایی که میتونم میچلونمت،تو خونه تکونی خیلی کمکم میکنی ،بدون اینکه به چیزی بدون اجازه دست بزنی،همش منتظر حاجی فیروز و عمو نوروز هستی ،و با سوالات مامانی رو از پا در آوردی،خلاصه اینکه خیلی با مزه شدی،و دوست دارم همش بوست کنم.

                                                                              

پارسای مهربونم ،امیدوارم این آخرین پست امسالم نباشه و دوباره وقت کنم و به وبلاگت سر بزنم،چون این روزا سرم خیلی شلوغه ،برای تولدت دارم برنامه ریزی می کنم و تو تدارک درست کردن تم تولدت هستم و از طرفی خرید و تزیین سفره هفت سین و.....خلاصه کلی کار دارم ولی سعی میکنم با ی پست دیگه امسال رو به پایان برسونم آخه از خریدات و سفرمون می خوام عکس بزارم .

                                                                           

و در آخر.....

ای روزای آخر اسفند سعی میکنم قدمهایم را جای رد پایت بگذارم،و همیشه در کنارت باشم،این آرزو هر روز تکرار خواهد شد،اما دوست دارم همیشه پشت سرت،مواظبت باشم.....همیشه و همه جا....

خدایم را شاکرم ،برای وجود نازنینی مثل تووووووو....

                               بی همتای من 35 ماهه شدنت مبارک

                           totalgifs.com sheepo gif gif 11.gif

پسندها (2)

نظرات (3)

خبرآموز
19 اسفند 93 1:37
با سلام مدیر سایت خبرآموز هستم خوشحال میشم اگه با هم تبادل لینک داشته باشیم شما میتونین از صفحه زیر لینک مورد نظر خودتونو برای افزایش بازدید به صورت رایگان اضافه کنید http://www.khabaramooz.com/weblinks/ توجه داشته باشید که لینک سایت خبرآموز رو باید در سایت یا وبلاگ خود ثبت کنید، در غیر این صورت لینک شما حذف می شود با تشکر | خبرآموز
محمد
19 اسفند 93 9:32
سلام نایسر دایسر اصلی کیفیت اعلا فقط 37000 تومان بجای 52000 تومان آب پاش ایزی جت فقط 22000 تومان بجای 29000 تومان این روزها فروشگاه اینترنتی تلیپ تا 30 درصد تخفیف داره به ماهم سر بزن.
مامان گل پسر
16 فروردین 94 16:07
سه سالگیت مبارک پارساجون..