پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

پارسای خوشگلم

خورشید زندگیمون34 ماهه شد

1393/11/20 1:44
نویسنده : مامان سمیه
555 بازدید
اشتراک گذاری

                                             

                                             

                                                      Clip Art Image      Clip Art Image

پسرم....

این که هستی و ما رو از تنهایی بیرون آوردی خیلی خوبه...

این که من و بابا امیر رو با حرف ها و شیرین زبونی هات شگفت زده می کنی خیلی عالیه...

این که با صدای بلند می گی مامان به حرفم گوش بده،درست زمانی که من و بابا داریم با هم صحبت می کنیم خیلی خوبه.....

این که اینجا متوجه می شیم که دیگه بزرگ شدی و تو جه کامل می خواهی خیلی خوبه....

این که وقتی خانه رو تمیز میکنم و تو با یک دستمال و شیشه پاک کن کمک می کنی و با اون دستان کوچولو میز و .....پاک می کنی و جای دستهای زیبایت همه جا مثل اثری هنری باقی می مونه ذوق مرگم میکنه و دوست دارم جای انگشتانت ببماند برای همیشه ...

این که وقتی غذای مورد علاقه تو رو درست می کنم با اون صدای نازک و دوست داشتنی به من می گی مامان خیلی خوششزه است دستت درد نکنه  .....

از ته دل خوشحالم می کنه و دلگرم....

تو یک معجزه ای پسرم

تمام هستی منی

وقتی محکم بغلم می کنی

و پاهاتو دور کمرم و دستهاتو دور گردنم حلقه میکنی

و با تمام وجود بوسه ای گرم بر گونه ام میزنی

وبا شیرینی کلامت و با تمام احساس میگویی:

مامان خیلی دوستت دارم ،تو عشق منی

اینجاست که دوست دارم در نگاه مهربانت ذوب بشم

دیگه هیچی از خدا نمی خوام

و اینجاست که می فهمم و درک میکنم که خداوند مهربان نعمتش رو بر من تمام کرده....

در همین لحظه است که در آغوشت می گیرم و غرق بوسه ات میکنم...

و برای داشتنت خدا را شاکرم.

                                       زیبای من 34 ماهه شدنت مبارک 

                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)