پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

پارسای خوشگلم

مامانی ی حرفایی داره با پسر کوچولوش...

1393/11/11 1:32
نویسنده : مامان سمیه
491 بازدید
اشتراک گذاری

                                     

                                                  

چقدر آرامم پسرکم تو هستی

که کنارمی و همیشه در قلب منی

به معصومیت کودکانه ات قسم،بیشتر از هر مادری عاشقت هستم باور کن

بعد از دردی شیرین پا به این دنیا گذاشتی و همه دنیای من شدی

و دغدغه هر روز من بودن توست

نفس کشیدنت

ایستادنت

راه رفتنت

لحظه به لحظه کنارم قد میکشی و بزرگ میشوی

پسرکم،عزززیزکم

دستهای کوچکت را گرفتم تا راه بروی

و اینک دیگر میدوی

تمام لذت زندگیم همین است

میخواهم به تو یاد دهم کلمه به کلمه عشق را

زندگی را............

مادر بودن شیرین است انقدر که حتی فکر کردن به نوازش صورت معصومانه ات مرا تا اوج میبرد...

سهم من از تمام دنیا پسرکی کوچک است به بزرگی تمام عشقهای دنیا....

پسرم با تمام وجودم دوستت دارم

                                                                

پسندها (1)

نظرات (3)

فروشگاه محصولات لوکس بانوان
11 بهمن 93 1:58
با سلام مطالب خوبی در سایتت گذاشتی... امیدوارم در تمام مراحل زندگیتان پایدار باشید . منم دو وبسایت دارم با نام فروشگاه محصولات لوکس بانوان و فروشگاه خانه و خانواده امیدوارم که بمن هم یه سر بزنید. در فروشگاه اینترنتی لوکس بانوان می توانید نیازهای شخصی و خانوادگی را جستجو کنید جدیدترین و پربازدیدترین محصول فروشگاه دستگاه هشداردهنده شب ادراری کودکان http://woman.dayanshop.com/ http://www.woman.dayanshop.com/products/view/679/دستگاه-هشدار-دهنده-شب-ادراری-پی%20ام.html و در این فروشگاه پراز پکیج های آموزشی روز ایران اعم از فنی وحرفه ای و کسب درآمد , پکیج های نرم افزارهای کامپیوترو اندروید و همچنین برای اولین بار در ایران ( پکیج سروش 3 نرم افزار آموزش قرآن با استفاده از هوش مصنوعی صوتی)و حتی فروش تبلت هست http://pnbshop.rozblog.com من سر زدم نظر دادم , تو هم یه سر بزن نظر بده... با تشکر
محمد
11 بهمن 93 12:45
بروزم بروزم بروزم بروزم با مطلب "پیشرفته ترین گدای دنیا/ عکس" به منم سربزن.
مهتاب
11 بهمن 93 15:19
ای جانم چقدر نازی شما خاله جون خاله جون علیرضای منم توی مسابقه عکس شرکت کرده میشه بری بهش رای بدی؟ یه دنیا ممنون اینم لینکش http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2015011122090505397