پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

پارسای خوشگلم

خاطرات روزهای زمستانی...

1393/11/1 1:50
نویسنده : مامان سمیه
453 بازدید
اشتراک گذاری

                                     

                                                سلام فرشته ی زیبای مامان و بابا....

                                               Smiley bisous 336Smiley bisous 336Smiley bisous 336

امروز اومدم تا از خاطرات این روزها برات بگم،هزار الله و اکبر چقدر بزرگ و فهمیده شدی،درست مثل ی آدم بزرگ رفتار می کنی،خیلی سنجیده ومحترمانه صحبت می کنی و کلمات بزرگتر از خودت رو توی حرفات به کار می بری،به طوری که همه از شیرین زبونیات لذت می برن ،من و بابایی هم خیلی ذوق می کنیم که تونستیم تو تربیت تو نقش مهمی داشته باشیم وتا امروز موفق بودیم .

                                        

صبح که از خواب شیرین کودکانه بیدار می شی،به مامان سلام می دی و بعد هم صبح بخیر می گی،و بعد راهی دستشویی می شی تا جیش کنی و دست وصورت زیباتو بشوری،در حین رفتن به دستشویی به مامانی میگی من بزرگ شدم ،جیشمو میگم تا خونه آلوده نشه ،فرش کثیف نشه،منم تشویقت میکنم تو هم خوشحال میشی.

                                       

بعد می گی مامان جون گرسنمه صبحونه میخوام،صبحانه خوردنت متغیره و هر روز ی چیز میخوری،از بچگی عاشق گردو و پنیر هستی،بعضی روزها هم تخم مرغ می خوری،البته به قول خودت توقودورق،خامه و عسل رو هم دوست داری ،البته از خوش اشتهاییت هر چی بگم کم گفتم،از بچگی اصلا اذیتم نکردی و اشتهای خوبی داشتی فقط در شرایط خاص ،که سرما می خوردی،کم اشتها می شدی که این هم طبیعیه،از هله هوله اصلا خوشت نمیاد و فقط عاشق رنگارنگ و بیسگوییت ساقه طلایی البته از نوع کرمدار کاکایویی،پاستیل و بستنی و پفیلا هستی،و از این بابت من خوشحالم که خودت متوجه میشی که چیبس و پفک (به قول خودت،پفیش)،اصلا خوب نیست و برای بچه ها ضرر داره،،،،،

                                       

با گفتن این مطلب یاد ی خاطره افتادم،چند وقت پیش،رفته بودیم بیمارستان برای عیادت بابا رضا،اونجا چشمت خورد به یه بچه که داشت چیبس می خورد، با نگاهات متوجه شدم که دوست داری امتحانش کنی ولی نخریدم ،هی به من نگاه می کردی و به بچه،،،،،،بعد زن عمو منصوره متوجه این نگاه تو شد و رفت برات چیبس خرید،ولی من اصلا موافق نبودم ولی چیزی نگفتم،ی کم خوردی و تا شب لب به چیزی نزدی صبح که از خواب بیدار شدی ی جوش بزرگ بالای ابروت زده بود و خیلی هم درد می کرد،این شد ی بهانه برای نخوردن چیبس،و از اون روز وقتی بهت می گم مامان چیبس و پفک بگیره می گی نه مامان جون جوش می زنم،پفیلا بخر....

                                     

این روزا کلی بازی میکنی،نقاشی می کشیم و شعر می خونیم و بازی می کنیم و قطار بازی رو خیلی دوست داری،به خاطر همین تصمیم گرفتم قطاری رو که دایی بهروز برای تولدت آورده بود رو باز کنم تا بازی کنی و لذت ببری.

                                

                    

از شیرین زبونیت هر چی بگم کم گفتم،علاوه بر 9 تا شعر قبلی ،2 تا شعر جدید یاد گرفتی که خیلی خوشگل می خونی....

                                            من 125                        یک و دو و ی پنجم

                                           ابزار من ماشینه              تلفن و بیسیمه

                                          ماشین قرمزدارم(قمز)       آجیل گردون دارم

                ایستگاه من نجاته     نجات جان و ماله(به قول خودت،نجات مال و ماله)بعد هم می خندی

                                        آتیشو خاموش می کنم   دودشو بیرون می کنم

                                            ای کودک ناز نازی          نکن با آتیش بازی

                                       

شعر بعدی مربوط میشه به مهد جدیدی که قراره بعد از عید بری،البته با توکل بر خدا و پشتکار خودت،این شعر رو خودم تغییر دادم تا بهتر بتونی حفظ کنی و آدرس مهدت رو یاد بگیری.

                                           دیشب خوابیده بودم      ی خواب خوبی دیدم

                                           چشمامو باز کردم          ی مهد خوبی دیدم

                                           اینجا چقدر قشنگه       همه جاش رنگارنگه

                                             نظم و قانون داره          از تنبلی بیزاره

                                             آدرس فاز یکه             تو ارغوان ششم

                                            اسم خوب مهد من     مهد خوب پدر جون

                                        

چند روزی است که دارم باهات زبان کار می کنم،خدا روشکر خیلی دوست داری و چند تا کلمه را یاد گرفتی و خوب استقبال می کنی،از خواندن کتاب داستان لذت میبری،من هم برات کتاب می خرم تا علاقه به خوندن زیاد بشه..

                                  

بعضی روزها هم که هوا خوب باشه با هم به پارک میریم و کلی بازی می کنیم ،جدیدا از بازی تو پارک لذت می بری و ازسوار شدن  سرسره های تونل دار کلی ذوق می کنی ،....البته امسال نمی دونم را اصلا برف نیومد تا با هم برف بازی کنیم و آدم برفی درست کنیم ،امیدوارم این روزهای آخر سال برف بیاد و شهرمون از این همه آلودگی پاک بشه.

                                 

                                 

جدیدا علاقه زیادی به ماشین سوار شدن پیدا کردی،بابا امیر تو بعضی از مسیرهای خلوت تو رو می نشونه روی اهاش و تو هم کلی ذوق می کنی ،و کلی هم شیرین زبونی....آقا برو کنار،مگه نمیبینی آقا پارسا داره میاد،بروووو دیگه،،،،،،،

                                

حالا می خوام از شیرین زبونیات بگم....

پارسا: مامان جون با من دوستی

مامان :بله که دوستم

پارسا:مامان آقا جون خوشگله رفته پیش خدا،چرا نمیاد،من دوسش دارم.

پارسا:خدا چرا به ما چشم داده

مامان:چون تمام زیباییهای دنیا رو ببینیم.

پارسا :خدا چرا به ما گوش داده

مامان:چون با گوشامون حرفهای خوب رو بشنویم...

خلاصه تمام اندامهای بدن رو می پرسی،تا تموم بشن.شب موقع خواب هی به من می گی مامان لالا نکن ،با من حرف بزن ،بعد از کلی حرف و بلبل زبونی خوابت می بره.

مامان:پارسا جون کی به تو زبون داده آانقدر بلبل زبونی می کنی

پارسا :فرشته ها به من زبون دادن.

مامان:مامان رو چند تا دوست داری؟؟؟؟؟

پارسا:دنیا و آسمونا       بابا رو هم دنیا دوست دارم

خلاصه اینکه کلی با هم صحبت می کنیم،حالا انشالله ی روزی که هم وقت زیاد داشتم هم حوصله میام و همه حرفهای قشنگت رو می نویسم.

                                                          Smiley bisous 273   Smiley bisous 273  Smiley bisous 273

این روزهای زیبای زمستونی هم این طوری دارن می گذرن با کلی خاطرات و اتفاقهای دوست داشتنی..راستی چند روز پیش تولد دختر همسایه پایینی بود،از اونجایی که هم حنانه عاشق توووو و هم تو عاشق حنانه،ما هم دعوت شدیم و کلی هم خوش گذشت،البته تو داماد کوچولوی اون جمع بودی و کلی هم از رقصیدن تو لذت بردن.

                                        

                                      

این پست خیلی طولانی شد،امیدوارم دوستای عزززیزم از خوندن این پست لذت ببرن و به بزرگی خودشون ببخشن....

و در آخر.....

این لحظات شیرین مادر بودن رو با تمام وجودم می ستایم و از خداوند عزززیم بسیار سپاسگزارم که خالق این لحظات زیبا بود.

Smiley bisous 210Smiley bisous 210Smiley bisous 210Smiley bisous 210Smiley bisous 210Smiley bisous 210Smiley bisous 210Smiley bisous 210

                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)