پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پارسای خوشگلم

عسل خان 31 ماهه شد

1393/8/19 9:10
نویسنده : مامان سمیه
653 بازدید
اشتراک گذاری

                                

                                  تو دلم نقل یه حرفهایی هست که بگم میری نگم میرم

                                                بضیا بد جوری عاشق میشن

                                               عشق یعنی تو بمون من میرم

                              تو که میری نفسم می گیره همه ی خستگیات یکجا چند؟!

                                                تو بخندی همه چی حل میشه

                                                    تو بخندی همه چی خوبه

                                                                بخند

                                                                بخند

                                                                بخند

                      زیبای من 31 ماهه شدنت مبارک

                                 18.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سعيده مامان آرتين
22 آبان 93 20:16
عزيز دلم ٣١ ماهگيت مبارك. انشالله هميشه شاد و سرافراز باشي خوشگل من مرسی خاله مهربونم