پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

پارسای خوشگلم

خرگوش شیرین زبون من 28 ماهه شد

1393/5/15 15:51
نویسنده : مامان سمیه
295 بازدید
اشتراک گذاری

                      

                                              totalgifs.com coelhinhos gif gif 19bunny1.gif

                                                              سلام

                                                     خرگوش کوچولوی من

                                               من تو را یکی دوووووست دارم

                               خدا.......خورشید.......ماه........مادر.........پدر.........تو

                                          یک همیشه زیباترین عدد من است

                                     همیشه یک هستی و همیشه یک خواهی ماند

                                                      

                                                            

                                     

                                           زندگی یعنی همین امروز همین حالا

                                            یعنی در آغوشت تا همیشه تا فردا

                                                    زندگی یعنی نگاه تو

                                                کوک کردن قلبم با صدای تو

                                                دل دادن به آهنگ دل پاکت

                                             زندگی یعنی تووووو فقط تووووو.....

خداوندم را سپاس می گویم به خاطر این همه خوشبختی ،به خاطر اینکه فرشته ی نازنینی چون پارسا بهمون داده.....

پارسای زیبای من ،این روزها بهترین احساس رو دارم ،وارد خونه ی جدیدمون شدیم ، و یه دوره ی دیگه ی زندگیت شروع شده.....باورو نمیشه تو همون نی نی کوچولوی منی که انتظارت را می کشیدم و حالا داری بغلم میکنی و تمام حرفهایم را طوطی وار تکرار میکنی،و تمام کارهایم رو انجام میدی و مادرانگیهایم را بهم یاد آوری میکنی و به من احساس مالکیت می دی.

                    

زندگی یعنی:

وقتی منو تو آغوشت میگیری و دو تا دستات رو دور گردنم حلقه میکنی و محکم فشار میدی و یه بوس محکم میکنی و میگی :مامان دوست دالم،و بعد میگی کیف کردم.

زندگی یعنی:

وقتی با لبهای قرمزت بوسه بارونم میکنی و مدام می گی:(دوست دالم خلی) 

زندگی یعنی:

وقتی میبینم حوصله ات سررفته بهت میگم پارسا جون بریم دده،اینجاست که گل خنده رو لبات میشینه و میگی:مامان بلو آلاش کن بریم دده،بدووو بلیم

                   

امروز 28 ماهگردت ، و امروز هم همانند روزهای قبل با لبخند شروع کردیم،هیچ وقت دلم نخواسته ازت دور باشم حتی برای یه لحظه، با دیدن روی گل تو یه قوت قلب دارم که بهم آرامش میده ،پابه پات بچه شدم و تو بازیهای کودکانه همراهت بودم،حس قشنگ کودکی را با تو تجربه کردم،هیچ وقت از بوسیدنت سیر نمیشم....

                   

                                                  آغوشت تمام دنیای منه.....

                                       کنار تو بودن بهترین هدیه ی خداوند به منه....

                                             دوووووووست  دارم خیلی زیییییییاد

                 

و در آخر.....

عشق یعنی کوچک کردن یک دنیا به اندازه ی یک نفر

یا بزرگ کردن یک نفر به اندازه ی یک دنیا

و تو برای من همان یک نفری

                                                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان باران
28 مرداد 93 8:47
الهــــــــــــــــــی عزیزم 28 ماهه شدنت مبارک نیگاش کن پسملِ خوشگلمون میخواد در اینده یه موزیسین حرفه ای بشه : عشقــــــــــــــم الهی همیشه سلامت و شاد باشی مرسی عززززیزم ممنون خاله مهربونم،اره به خدا پسری عاشق موسیقی
مامان فاطمه السادات
28 مرداد 93 12:06
آخه چه پسمل نازی خدا براتون نگهش داره اگه دوست داشتی یه سر به منم بزن نظر یادت نره ممنون عزززیزم،چشم حتما بهتون سر میزنم
زهرا مامی ایلیا (شیرین تر از عسل )
9 شهریور 93 2:38
28 ماهگیت مبارک شیطونک فدای شیرین کاری ها و شیرین زبونی هات