پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پارسای خوشگلم

چه حالی داشت خدا...

1392/8/7 0:19
نویسنده : مامان سمیه
420 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                               

چه حالی داشت خدا....

وقتی خدا می خواست تو را بسازد

چه حال خوشی داشت

چه حوصله ای!

این موها،این چشمهای پاک و معصوم و.....

خودت می فهمی که چقدر زیبایی؟

من همه ی اینها را دوست دارم.

عاشقانه می پرستمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله شکوفه
11 آبان 92 14:41
عزیز خاله ارزو می کنم زندگی همیشه به کامت شیرین باشه و شادو خندون باشی حیگر طلا


مسسسسسی خاله جونم.منم آرزو میکنم خنده همیشه روی لبای شما جاری باشه.
خاله شکوفه
12 آبان 92 14:19
عزیز خاله ارزو دارم همیشه دنیا برایت به شیرینی و قشنگی لبخندت باشه. شیرینم عاشقتم .بووووووووووووس


مرسی خاله شکوفه ممنونم از این همه لطف بی دریغ شما.از طرف من و مامانی روشا رو ببوس.