پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

پارسای خوشگلم

تو بهترینی....

1392/7/25 2:10
نویسنده : مامان سمیه
309 بازدید
اشتراک گذاری

                                            

شیرین عسلممممم....

تو بهترین و زیباترین خلقت خداوندی،هر روز که میگذره ،وابستگی من و بابایی به تو بیشترو بیشتر میشه .هر روز که بزرگتر میشی ،فهمیده و دانا تر میشی،شیرین کاریات منو و بابایی را شیفته خودش می کنه،تو یه کلمه بگم ،که تو بهترین سرگرمی و دلخوشی خونه ما هستی .تا زمانی که تو در کنار ما نبودی ،هیچ احساسی برای نبود فرزند نداشتیم ،اما از روزی که پا به خونه ما گذاشتی مهر و محبت از درو دیوار خونه لبریز شده،عشق معنای واقعی و حقیقی خودش را پیدا کرده.

با وجود تو در زندگی ما ،قلب منو وبابایی آرومه آرومه،و نیاز به هیچ مسکن و مرهمی نداره ،چرا که تو بهترین مرهم برای دل من و بابایی هستی.

چه نگاههای زیبایی را نثار من و بابایی میکنی،من و بابایی همیشه از نگاهات لذت میبریم.حالا می خوام یه چیزی را بی تعارف برات بازگو کنم تا کلی خوشحال بشی.

از اون جایی که توعاشق و وابسته بابایی هستی،با گفتن این مطلب می دونم خنده روی لبات نقش می بنده و خیلللی خیللللی خوشحال میشی.

نگاهات درست مثل بابا امیر،با معنی،و با محبته....


بابایی سعی می کنه کمتر حرف بزنه ،و بیشتره  حرفاشو توی نگاهاش میشه جستجو کرد،نگاههای تو هم مثل بابایی معنی و مفهوم خاصی داره ،که منو بابایی بهتر می تونیم درکش کنیم.پسر گلم مامانی عاشق نگاه کردن بابا امیره ،پس تو هم با نگاهات عشق دوباره ای به مامانی هدیه کن.

به امید روزی که بزرگ بشی و با نگاهات بهترینها رو ترسیم کنی.

                                                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
25 مهر 92 16:36
سلام عزیزم . ممنونم ک بهمون سر زدی.
ماشالا خیلی پسمل نازی داری
در مورد تم زنبوری پرسیده بودی گلم...
من خیلی از عکسهای زنبوری رو از اینترنت دانلود کردم و بعد با کمک فتوشاپ درستشون کردم و بعد پرینت گرفتم
البته اگر هر کمک دیگه ای از دستم بر بیاد برات انجام میدم.
اگر میخوای ایمیل بده برات همونارو بفرستم . ( چون خودم خیلی خسته شدم واسه تدارک تم زنبوری درک میکنم و میگم اگر میخوای همون فایل رو برات بفرستم ک با
کمی تغییرات میتونی پرینت بگیری)

سلام عزیزم مرسی از راهنماییت.چشم حتما ازت کمک میگیرم.آرشان جون را از طرف من ببوس.