پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پارسای خوشگلم

پسری مثل ماه

1392/7/10 2:29
نویسنده : مامان سمیه
398 بازدید
اشتراک گذاری

                          زندگی اوج رسیدن به فردایی است که تو به آن امید داری

                                                          

                                  تو تمام شیرینی و شادی ما در زندگی هستی

                                                     
                                                             

                                      این همان خنده است،در اوج شادمانی

                    

پسرم!

زندگی اوج رسیدن به فردایی است که تو به آن امید دادی.

عزیز دلم برای این همه خوشبختی که به من و پدرت هدیه نموده ای از تو ممنونم.

واما پاداش من به تو به خاطر این همه خوشبختی که به من هدیه نموده ای ،فراهم کردن اسباب همان فرداییست که در هنگام تولدت با تمام وجودم به تو قولش را دادم،که برایت فردایی بسازم سرشار از شور و شادی و امید.

من با تمام غرور مادرانه به خود می بالم که تا کنون در این مسیر با توکل بر خدای مهربانم و کمک و یاری پدر فداکار و زحمت کشت موفق و سر بلند بوده ام و آرزویم همه  این است که تا آخر عمرم و تا رمقی در وجودم حاکم است در این مسیر طلایی موفق باشم.

                                                     

چه دعایی کنمت بهتر از این:

خنده ات از ته دل

گریه ات از سر شوق

روزگارت همه شاد

سفره ات رنگارنگ

و تنت سالم و شادکه بخندی همه عمر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)