پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

پارسای خوشگلم

اخرین پنجشنبه ی سال 1396 و 59 ماهه شدنت

1396/5/19 18:49
نویسنده : مامان سمیه
158 بازدید
اشتراک گذاری

                                            

پسرم

آدم ها آرزوهای خیلی بزرگی دارند توی زندگیشون....

اما مادرها بزرگترین آرزوهاشون رو برای فرزندشون دارند...

پارسای مادر آخ که اگر بدونی چه آرزوهای بزرگی دارم برایت...

همه وجــودم تویی....هر چه میخواهم برای توست....

مــادر که باشی آرزوهای خودت کم رنگ میشه ...

اگر یه روز یه چراغ جادو پـیدا کنم و از توش یه غول آرزوها بیاد بیرون و بگه چی میخوای

اول میگــم پسرم...و بعدش باز هم میگــم پسرم.....

نمیدونم کدوم یکی از این آرزوهای بزرگ برآورده میشه اما به یه چیزی ایــماندارم و

اون ایـنه که .... 

آرزوهای بزرگ من در برابر بزرگی و عظمت خداوند خیلی کوچک است....

و اینکه ایمان دارم هر چه برای تو پیش آید بهترین است چون من بهترین هارو برای تو

از خدای خودم خواستم....

پسرم تو هم یقین داشته باش که دست های خدا پر از معجزه اس برای بندگانش و از

همه مهمتر اینکه همه آرزوهات رو تو زندگی فقط از خــدا بخواه که فقط او تواناست...

و بدان اگر هیچکس نباشد...خــدا همیشه هست....

59 ماهه شدنت مبارک

پارسا جوووونم .....

امسال هم مثل سالهای قبل آخرین پنجشنبه ی سال رو در کنار مزار آقا جوووون بودیم

خدا همه ی اموات رو بیامرزه و بقای عمر بازماندگان باشه

مزار آقا جوووون به روایت تصویر..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)