پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

پارسای خوشگلم

نوروز 1395 و تولد بابایی

1395/1/15 0:54
نویسنده : مامان سمیه
664 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم این اولین پست سال 1395 هستش.

خیلی خیلی خوشحالم که تونستیم یک سال دیگه در کنار هم باشیم و زیر سایه ی عزیزانمون از وجودشان لذت ببریم..

امیدوارم صد سال دیگه هم همین طور باشه.

حالا بریم سراغ هفت سین که تزییناتش کار خودم بود.

اینم عشق مامان که پنجمین نوروز که در کنارمون هستی ،یکسال توی شکم وچهار سال کنار سفره ی هفت سین

اینم بابا امیر مهربون که پارسا تمام زندگیش باباشه

 

 

                                  تولد تولد تولدت مبارک

                                             شکلک تولدت مبارک

Happy Birthday Cake

و در آخر...

همسر عزیزم
نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را
نمی دانم که حس کردی سکوتم را
ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم
وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم
عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود

Gifs Animés double coeur 34  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)