پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

پارسای خوشگلم

پایان 47 ماهگی و ورود به 48 ماهگی و آخرین پست سال 1394

1395/1/15 0:51
نویسنده : مامان سمیه
327 بازدید
اشتراک گذاری

                                  

                                                        cactus

          و اما امروز 47 مین ماهگرد شماست و فقط و فقط یک ماه مونده به تولد قشنگت عزیز دلم

                                              خوشگل زیبای من ورودت به

                                                                                         

                                              ماهگی مبارک

این پست آخرین پست سال 1394 هستش و امیدوارم سال آینده برای همه سال خوبی باشه و خدا رو شاکرم که یک سال دیگه رو تونستم  کنار و زیر سایه ی عزیزانم سپری کنم....

این روزها سخت مشغول کا و تلاش هستم ،البته بابایی و مامان جون خیلی بهم کمک میکنن ،از ی طرف کار خونه و از طرف دیگه خرید لباس عید و ازطرف دیگه کارای تزیناتی دایی بهرام...

                                                      عید نوروز می رسد ازراه

                                           شادی از روی خانه میبارد

پدرم با چه دقتی دارد

بوته های بنفشه میکارد

مادر مهربان من از صبح

شستشو کرده هر چه را بوده

پرده را شسته،شیشه راشسته

نیست در خانه،ذره های دوده

تازه وقت غروب هم مادر

خسته،اما برای شادی ما

مینشیند لباس میدوزد

تا بپوشیم روز عید آن را

                                       خلاصه سخت مشغولم و از این کارا لذتمیبرم.

اینم مامان مهربوووونم و دایی بهروز که آماده شدیم و داریم برای زن دایی الناز عیدی میبریم

اینم پارسا جون که عاشق جوجشه

حافظ گشوده ام و چه زیباست فال تو

حتما قشنگ می شود امسال حال تو

با آن زبان فاخر و ایرانی اصیل

فرخنده باد روز و شب و ماه و سال نو

پیشاپیش سال نو مبارک

                                              

چند روز دیگه میام با عکسهای جدید سال 1395....

به خدا میسپارمتون....

دوستتتون دارم خیلی زیاد.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)