پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پارسای خوشگلم

بهار مامان ،گل انار مامان 45 ماهگیت مبارک

1394/11/8 2:03
نویسنده : مامان سمیه
460 بازدید
اشتراک گذاری

                                

                                  

                                                                    

            من نه بهشت میخواهم ونه آسمان و زمین،بهشت من ،نفسهای آرام تو در آغوشم است....

                                                      پارسای ناززززنینم

چشمهای تو را که در نهایت زیبایی با من حرف میزند را دوست دارم...

نگاهت که ساده و معصوم است و در جستجوی کشف این دنیاست را دوست دارم....

دستان کوچکت را که لمس نرم طراوت کودکی ست را دوست دارم....

صدای شیرینت را که تمام وجودم را میلرزاند را دوست دارم....

توووووورا با تمام دلم،از نهایت وجودم و همه روح و فکرم دوست دارم....

                                                        زیبای من 45 ماهگیت مبارک                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)