پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پارسای خوشگلم

حس خوب مادر بودن...

1392/4/30 19:50
نویسنده : مامان سمیه
311 بازدید
اشتراک گذاری

آسمان را گفتم

          میتوانی آیا

                     بحر یک لحظه خیلی کوتاه

                                       روح مادر گردی

صاحب رفعت دیگر گردی

               گفت نی نی هرگز

                      من برای این کار

                              کهکشان کم دارم

                                      نوریان کم دارم

                                             مه و خورشید به پهنای زمان کم دارم 

سلام ای زیباترین معجزه ی خداوند.

پارسای عزیزم از اینکه مادر زیباترین فرشته آسمانی هستم بر خود می بالم وتمام وجودم از عشق به تو لبریز می شود. .چقدر با تو بودن را دوست دارم.

چه حس زیبایی است که مادر باشی و فرزندت را در آغوش بگیری.

چه حس زیبایی است که به فرزندت شیر دهی ودر چشمان زیبایش خیره شوی.

چه حس زیبایی است که صورتت را به گونه هایش بچسبانی و گرمی گونه هایش را حس کنی.

چه حس زیبایی است....

زیبای من با تمام وجود دوستت دارم وتمام زندگیم را فدای یک تار مو یت میکنم.



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)