پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

پارسای خوشگلم

رفیق لحظه هایم 32 ماهه شد

1393/9/21 0:40
نویسنده : مامان سمیه
495 بازدید
اشتراک گذاری

                                     زیبای من 32 ماهگیت مبارک

rose7

می نویسم از روزهایت با من ،با پدرت ،با همه.....

می نویسم از شیرینیهایت......

می نویسم ار شیطنتهایت........

می نویسم از اشتبا هاتت.......

می نویسم از بهترین روزهای با ما بودنت......

می نویسم از روزهایی که شادیم را چندین برابر کردی......

می نویسم از روزهای پر خاطره و پر تجربه......

می نویسم از لبخند هایت......

می نویسم از اشکهایت......

32 ماه است مینویسم از تو.........

نوشتن از تو را من دوست دارم ،امیدوارم تو هم دوست داشته باشی،و در روزهایی که من نیستم با خواندنشان روزهای کودکیت را ورق بزنی و خاطرات خوبی را مرور کنی.

                                                       پارسای

                                          زیبایم 32 ماهگیت مبارک   

                                                    gif_0961.gif

                                                        

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان آرتین
1 دی 93 10:47
قربونت برم خاله جونی 32 ماهگیت مبارک. الهی 32 سشالگیتو تبریک بگم جوجه من ممنون خاله مهربونم