پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پارسای خوشگلم

دردانه من 30 ماهه شد

1393/7/15 17:08
نویسنده : مامان سمیه
308 بازدید
اشتراک گذاری

                 

                                          همه میگن عشق یعنی دوست داشتن....

                                        اما من میگم عشق یعنی یکی مثل تو داشتن.....

                                                          30ماه گذشت

هرچقدر بعید توبا تمام کوچکیت خدای منی

هرچقدر بعیدبرتنت گل به گل جوانه میزنم

تا تمام شوی

تا تمام شوم

حالا دیگر عاشقی میکنم و زندگی

وزندگی دارد تورا تماشا میکند در آغوش من

                                        زیبای من ،30 ماهه شدنت مبارک

                                              همیشه لبخند از لبهایت شروع نمیشود

                                  گاهی چشمهایت گوشهایت دستانت به من میخندند

                               من از لابه لای این آشفتگی ها خنده ات را دوست میدارم !

پسندها (1)

نظرات (1)

زهرا مامان ایلیا جون
22 مهر 93 20:47
عزیز دلم الهی 130 ماهه شی قربونت شم مرسی از لطفت زهرا جووونم