پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پارسای خوشگلم

دردانه پسر رویاها

1392/5/2 19:31
نویسنده : مامان سمیه
267 بازدید
اشتراک گذاری

هوراااااااا پارسا 15 ماهه شد.

    

روزها و لحظه ها در گذرند وتو هر روز بزرگ وبزرگتر میشوی.چه زیباست با تو بودن و چه زیباست با تو خندیدن ونفس کشیدن.من وپدر مهربانت این لحظات زیبا را حس میکنیم ودر دفتر خاطرات ذهنمان ثبت میکنیم.

پارسای عزیزم

چقدر باتو بودن را دوست دارم وبدون تو میمیرم....

پسر عزیزم امروز 15 ماه است که در کنار من وپدر مهربانت زندگی زیبایت را شروع کرده ای وبا حضورت در زندگی ما  شور وشادی را دوباره زنده کردی.چه لحظات شیرینی را تجربه کردیم.

احساس من از بزرگ شدنت این است که نه تنها ظاهرت رشد کرده است بلکه خیلی فهیم ودانا شده ای وحرکاتت بیانگر معنی ومفهوم خاصی شده است.

بعضی وقتها آنقدر محو در کارهایت میشوم که فراموش میکنم تو همان کودک 1ماهه هستی که فقط میتوانستی معصومانه به چشمان من نگاه کنی ......

در این لحظات فقط میتوانم خداوند عزیز را هزاران بار شکرگویم که تو زیباترین فرشته آسمانی را برای من وپدر مهربانت فرستاده است .

پسر زیبا ودوست داشتنیم پارسای عزیزامروز که 15 ماهه شده ای میخواهم از کارهای جدیدت در این ماه بگویم.در این روزها به راحتی راه میروی وتمایل به قدم زدن نداری دوست داری بدوی واز این سمت پذیرایی بدو بدو به سمت دیگر میروی.


رشدفیزیکی وجسمانی پارسا

1.به راحتی راه میروی ودویدن را دوست داری.

2.از پله ها بالا میروی .

3.از پرتاب کردن لذت میبری.

4.با گذاشتن فلش شروع به رقص میکنی (قربونت بشم مامانی)

5.تازه گیها شروع به بپر بپر کردی واز یک مانع میپری.

6.دست دسی میکنی ومیخندی.

7.از روی تخت /مبل / صندلی بالا میری ولذت میبری.

8.مرواریدای داخل دهانت به 15 رسیده.

رشد ذهنی عسلم...

1.از دستورات من و بابا امیر پیروی میکنی.

2.تقلید صدا میکنی و هر کاری که ما انجام میدیم توهم انجام میدی.

3.حدود 5 تا 6 لغت را میگی.(بابا/مامان/دایی/ابه/هاپو/نینی....

4.شماره 3 را به راحتی تکرار میکنی.

رشد احساسی دردونه...

                                                                            

1.چهره بابا امیر و مامان سمیه را میشناسی و روی عکس نشان میدی صورتت را می چسبانی وبوس میکنی.

2.چهره خان دایی بهمن /اقاجون را با انگشتات نشان میدی.

3.دوست داری ما همیشه در کنارت باشیم وهمراهت بازی کنیم.

4.به حرفهایت باید توجه کنیم واگر نه ناراحت میشوی.

اسباب بازی های مناسب وعلاقمند....

1.پروانه دسته دار که دوست داری در زمین بکشانی.

2.حلقه هوش

3.بشقاب و قابلمه.

4.برس وشانه زدن به موها

5.مداد ودفتر

6.عاشق لب تاب وفشار دادن دکمه ها

 

                 متشکر از دوستان عزیز

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)