پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پارسای خوشگلم

یه حس خوب با یه دنیا احساس

1393/3/12 1:08
نویسنده : مامان سمیه
358 بازدید
اشتراک گذاری

              

                                    کاش میتونستم جلوی گذر زمان را بگیرم.....

                                             عزیز دلم،عشق من،عمر من

زیباترین گل روی زمین،قشنگ ترین بهار عمرم،ناز ترین پسر دنیا،ملیح ترین لبخند،خوشبوترین گل عمرم.....

                               واااااای،که زبانم قاصر است در گفتن خوبیهای تو.....

                                                        پسر نازم.....

                                   با تو عشق بازی میکنم ،هر لحظه و هر زمان.....

                                                 خیلی دوست دارم......

                                      دلم می خواد همیشه در کنارم باشی .....

                                        آغوش گرمت بهم عمر دوباره میده......

                                          آغوش گرمت بهم آرامش میده......

                                    دلم می خواد همیشه تو بغلم باشی.....

                                      می خوام نفسهایت را تنفس کنم....

                                              عاشقانه دوست دارم....

پسندها (3)

نظرات (3)

محمدرهام ومامان سمانه
13 خرداد 93 14:17
عزیزززززززززم خیلی قشنگ نوشتی،لذت بردم واقعا این عکستونم محشره
ساناز
15 خرداد 93 16:55
عزیزم چه عکس قشنگی از شما و گل پسر خوشحال میشم بهم سر بزنی
محیا
15 مرداد 93 17:56
چه پسر نازی داری...خوش حال میشم به وبلاگم سر بزنید ممنون عزیزم با کمال میل