پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

پارسای خوشگلم

قصه های مادرانه...

1392/6/10 2:07
نویسنده : مامان سمیه
446 بازدید
اشتراک گذاری

                                                 قصه های مادرانه              

                                                                                                      

کنار من لمیده است.      

کتاب قصه باز:پر از کلاغ و بره و کبوتر است.

گاوها:فکرشان همه چرا.

گربه ها:برق چشم های شان گرفته دامن خروس و مرغ و جوجه ها!

این چیه مامان؟اسم اون یکی چیه؟صدای جوجه ها چه جوریه؟

این یه اردکه،اون یکی یه جوجه ی کوچیک،با صدای جیک جیک!

خواب می رود به چشم های خسته ام،می سرد کتاب قصه روی تخت.

توی دستهای کوچکش،زندگی شروع می شود،گاوها و بره ها شادمانه می چرند،گرگ ها و بره ها ،میش های چاق و چله را نمی درند.

چشم های بسته ام،دزدکی به خنده باز می شود،با صدای قار قار...

این چیه؟کلاغ    با صدای چی؟قار ..   قار...

یک کلاغ میهمان جشن کودکم شده ست.

می شناسم اش،چه آشناست،قصه رو به انتهاست،بازهم به خانه اش نمی رسد،او کلاغ قصه هاست...

وقت رفتنش ،کودک دو ساله ام،با کلاغ قصه ها ،می زندهوار ،قارو قارو قار

در دلم ،قند ها ،ذره ذره آب می شود.

خواب های مادرانه چشم های بسته را طلاق می دهد.

کوچولوی عززززززززززززززیزم.....

لحظه های کنار تو بودن قشنگترین آرزوی منه،چرا که تو زیباترین خلقت روزگاری

لالایی های مادرنه،قصه های شبانه،نوای ریتمیک،شعرهای کودکانه،قصه های کوتاه شادی بخش و...

همه ادبیاتی غنی هستند که هر مادری برای ارتباط با کودکش به کار می گیرد.من نیز به کمک کتابهای کودک که در اختیار دارم ،دوست دارم ارتباط خودم را با کودک عزززززززززززیزم زیاد کنم تا با قصه های لطیف و شیرین انس بگیرد و حسی لطیف و سر شار از عشق را تجربه کند.

پسر خوب و مهربانم...

زلال ترین شبنم شادی را همیشه بر چشمانت و شیرین ترین تبسم خوش بختی را همیشه بر لبانت آرزومی کنم.

خدای من همان خدایی است که بدون هیچ انتظاری همه را دوست دارد .

پس خدای مهربانم فرزند مرا دوست بدار و نگهدارش باش.  آمین

                                                                                           

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)