پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

پارسای خوشگلم

عکسهای شمال

1392/5/7 2:58
نویسنده : مامان سمیه
2,429 بازدید
اشتراک گذاری

                                          این همان سوار کار کوچک است             

                                                سوار بر اسب آرزوها 

                                  مامان و بابای یه همچین فرشته ای عالمی داره

                                           که وصفش به خدا محاله محاله 

 

                                          قربون نگاه جستجو گرانت گوگولی من

                                                         قلبقلبقلب

                                   من و پارسا عاششششقانه دوسسستت داریم

                                   

                                                مامانی در اوج خوشبختی

                      

                                              پرتاب سنگ در سواحل رامسر

                                             مدل کلاه گذاشتنت منو کشته

                                                        

                                        وروجک مامان ،بابایی را به هوس انداختی

 

                                   سوار کار کوچولو ،به مامانی سوار کاری یاد میدی؟

 

                                  قربون اون نگاهت برم                                

                                  که مهر و محبت در اون موج می زنه                

                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mamanebaran
5 مرداد 92 8:41
الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عزیزم فدای شکل ماهت سوار کوچولو من ، قربونت برم که انقدر نازی تو می بینم که با سوارکارینت مامانی و بابایی رو هم به هوس انداختی عسلممممممم


مرسی عزیزم لطف داری.
lمامان منیر
7 مرداد 92 3:04
عزیزم همیشه به سفر . پسر بانمکی داری عزیزم . خوشحال میشم از دوستانتون باشم من لینکتون کردم


سلام گلم ممنون از لطفت منم لینکتون کردم
آتيلا جون و مامان شيما
16 مرداد 92 3:01
سلام مامان سميه عزيز...
چه پسملي تو اين وبلاگ بوده و ما بي خير بوديم...
ماشاا...
ايشاا... سوار بر اسب آرزوهاش به همه آرزوهاي كوچيك و بزرگش برسه ...
خودتونم خيلي خونواده ي ماه و دوست داشتني اي هستين ،بازم ماشاا...
و ايشاا... ساليان سال زير سايه ي حق به خوشي روزگار بگذرونيد و هميشه برقرار و خوشبخت باشيد...
جوجه طلا تو ببوس برام...


از این همه محبتی که به من و پارسا دارید کمال تشکر را دارم و من امیدوارم شما نیز دریایی از محبت را در زندگیتان لمس کنید.