پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

پارسای خوشگلم

جشن پایان دوره پیش دبستانی

1397/4/31 3:49
نویسنده : مامان سمیه
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام ....

پارسای نازنینم ....کلوچه ی خوشمزه ی من...

امروز زیباترین روزی که من بهت افتخا رکردم ...نازنینم وقتی امروز کارنامه ی پیش دبستانی ات را سر افرازانه در دست های مهربانت جای دادی ،اشک در چشمانم حلقه زد و احساساتی شدم ،همون جا بود که به خاطر وجودت در زندگی مامان و بابا شکرگزار خداوند عززززیز شدم و برای موفقیتت دستهایم را رو به آسمان کردم و برایت دعا کردم...

جا داره همین جا ی تشکر ویژه از خانم اسماعیل پور داشته باشم که با زحمات و مهربونیهای دلسوزانه اش همه ی ما رو شرمنده کرد .....امیدوارم همیشه در تمام مراحل زندگیش موفق و موید باشد.animated gif of good luck  - a rainbow

                                                      عکسهای روز جشن

              

زیبای مامان از اونجایی که من و خاله فهیمه نماینده کلاس هستیم تمام زحمات به دوش من وخاله فهیمه است و برای جشن میان دوره کلی کارای تزیینی کردیم ....

                                                  اینم از عکسای امروز...

animated gifs of good luck- Teddy bear

قربون اون ژست خوشگلت بشم من

                                    دوستای عززززیزت،مانی ،امیر محمد،آرمان جون

تقدیم کارنامه و جایزه به بچه های نازنین

ی روز خوب با فهیمه جووون و نگار جوووون 

آخ قربون دو تا عشق بشم من

و در آخر.....

خدا جووووون ممنونم به خاطر تمام خوبیهات 

خدا جوووووونم عاشقانه دوستت دارم

خداااااا جووووونم شکرررررت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)