پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

پارسای خوشگلم

تولد 5 سالگی پارسا جوووون با تم بنتن

1396/5/20 16:33
نویسنده : مامان سمیه
843 بازدید
اشتراک گذاری

friend - emoticonswallpapers.com

 

ای بهترین داشته ام تولدت مبارک

روز تولد تو یعنی روز عشق

یعنی روزی هراه با نفسهای گرمی

یعنی ی هماهنگی بین شب و روز

یعنی پرواز کردن در اوج آسمان

تولدت یعنی روز پیمان بستن من وخدا

بالاترین معجزه ی خداااااا به دنیا خوش آمدی

 

این کارت مهمونای نازنین

http://zibasaz.niniweblog.com

تزینات که بیشترش رو مامان و بابا درست کرده بودن و کار دست خودمون بود

میز تزینات بنتن

میز سرو میوه و تنقلات

چیدمان صندلی ها برای مهمونای نازنین

جای پاپ کرن و تزین میزهای مهمانان

بنر درب ورودی

به طرف تولد بنتنی

 

از پا قدم خوب تو بود که حس عاشقی اومد سراغم،غصه با دلم غریبگی کرد و احساس تو شد عمر دوباره ام و خوشبختی اومد تو روزگارم ....

تا زمانی که تو مهربووونی و تا زمانی که من تو رو دارم،هیچی حتی مرگم هم نمیتونه دور کنه ما رو ی لحظه از هم ....

توووووو مثل نفس برام مهمی

توووووو مثل فرشته ای از اسمون

توووووقد چشام برام عزیزی

توووووو معنی خوب همه چیزی

قربون اون شکل ماهت برم که تم سبز رو رعایت کرده بودی و بابا جوووون برات عکس خودتو کنار بنتن طراحی کرده بود و ساعت و شلوار بنتن رو هم پوشیده بودی

آخ قربوووووون اون ژست قشنگت برم من

کیک تووووووولد بنتن

تزیین کیک به عهده ی خودت بود و تمام عروسکها مال خودت بود

دوستای نازنینت....باران مهربوووونم ،باراد عززززززیزم

اینم مامان و بابای مهربونت که عاشقانه دوووووستت دارن

آ خ جووووووووون کیک خوری

عاشق این قسمت بودی و کلی ذوق میکردی

تزیین میز شام

تزیین میز شام 

 

اینم برگه ی یادگاری مهمونای عززززیز

 

شکلک تولدت مبارک

کادوها

اول از همه من و بابایی که برات میز تحریر خریدیم ...

مامان جون که برات 200 هزارتومن بول داد

خان دایی هم 100 هزار تومن پول داد

دایی بهرام هم فوتبال دستی برات خرید

عمو حمید هم تفنگ با تیر ژله ای برات خرید

عمو محمود هم ست کشتی کج برات خرید

باراد دوست عزیزت برات سرباز سینه خیز خرید

بقیه ی مهمونا هم نقدی بهت کادو دادن 

و در آخر...

جا داره همین جا اول از همه از بابا جون تشکر کنم که توی تدارکات تولد خخیلی کمکم کرد و از همه بابت ازش تشکر میکنم بعد از مادر مهربووونم که کلی تو آشپزی کمکم کرد و دستان مهریونش رو همین جا میبوسم و بعد از اون تشکر میکنم از تموم مهمونای نازنینم که ما رو شرمنده کردن و مجلس ما رو مضین کردن....

پسندها (1)

نظرات (0)