پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

پارسای خوشگلم

سالگرد عقد مامان و بابا مبارک....

1395/10/15 0:50
نویسنده : مامان سمیه
158 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                         

                                                                            

پارسا جوووونم سلام....

الان که دارم این پست را میزارم چند روزی هستش که از این ماجرا میگزره ، ولی این دلیل نیست که از عشق من و بابا کم شده...

من همچنان عاشق بابا امیر هستم و دیوانه وار دوستش دارم و البته بعضی مواقع بحث و جدال شیرینی هر خونه است...

امسال هم مثل سالهای قبل بابا امیر منو شرمنده کرده بود و دسته گل زیبایی برام خریده بود و 200 هزار تومن هم وجه نقد بهم هدیه داد ،من هم برای بابا امیر پیراهن و شلوار خریده بودم که کلی خوشحال شد...

برای سرو شام به رستوران سنتی تچری رفتیم ،خیلی جججای قشنگی بود و بهمون خیلی خوش گذشت..

از اونجایی که من عاشق نواختن دف هستم ،اونجا هم کنسرت دف نوازی و تبک برپا بود و من هم عاشقانه نگاه میکردم و لذت میبردم..

خلاصه امشب هم با تمام خاطرات زیبایش تموم شد...

                                                                             

             امیدوارم سالهای بعد هم همچنان دیوانه وار یکدیگر را دوست داشته باشیم و در کنار هم بهترین لحظات را ثبت کنیم.

                                           

                                                                               نوش جووووونمون

من و نفسم

عاشقتم نفسم

پسری عاشق نواختن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)