پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

پارسای خوشگلم

هفته ی آخرشهریورومسافرت به شمال(قلعه رودخان ،ماسوله)

1395/7/13 23:41
نویسنده : مامان سمیه
596 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com amor gif gif coracao7.gif

سلام سلام فندق مامان....

هفته ی آخر شهریور من و بابا امیر تصمیم گرفتیم که ی سفر به شمال بریم،از اونجایی که من و بابا امیر عاشق سفر هستیم تو هم با نظر ما موافقت میکنی و عاشق سفر هستی.

بابا امیر از طرف اداره هتل بهکده (بین رامسر و چابکسر) رو رزف کرد و ما هم با همسفرای همیشگی(مامان جون و دایی بهروز)راهی سفر شدیم.

            3 روز اول تو هتل بودیم و کلی حال کردیم،خیلی خوش گذشت و تو هم کلی بازی و حال کردی....

اینجا هم شهربازی رامسرکه کلی بازی سوار شدی و کلی ذوق میکردی....

                                                           

وای که اینجا کلی خندیدیم

عاشق این آقا شیره شده بودی

اول از این دایناسور میترسیدی اما بعدش عاشقش شدی

قطار بازی چه حالی میده

قربون اون ژست گرفتنت برم من

ورزشکار سحر خیز من عاشقتم

اینجا یدونه خروس شما رو سر کار گذاشته بود و کلی باهاش بازی کردید ولی اخر موفق نشدید راهی خونش کنید

ببین تا کجا شما رو کشونده   

چه اسبای نازی بودن ،پشت هتل استبل داشتن و تو هم باهاشون کلی حال میکردی

اینجا جواهرده که جای فوق ااعااده زیبایی بود و ما هم هر سال اینجا میریم

پسر من مرد عنکبوتی شده

مامان جوووووونم ی عکس ازم بنداز

یکی دیگه

آخ که دریا رو دیدی از خود بیخود شدی و سریع لخت شدی و وارد آب شدی

بچه بودی از دریا خیلی ترس داشتی ولی خداروشکر الان عاشقشی

Gifs Animés ile 7

این مرغابی بادی رو هم برات گرفتیم که راحت شنا کنی

Gifs Animés ile 3

ی دوست خوب پیدا کردی و کلی بازی کردی

به به بعد از کلی شنا کردن ی چایی خیلی مزه میده

ی روز خوب تو حوالی جاده ی فومن و ی صبحانه ی خوشمزه

اینجا قلعه رودخان تو جاده ی فومن به نظر من قشنگترین قسمت شهر فومن

خوشگل مامان عاشقتم

رفتن از 935 پله و رسیدن به قلعه ی زیبای رودخان

تو عشقم که هوای ماجوون رو داشتی و بهش روحیه میدادی

  به قلعه نزدیک شدیم و یکی از دیوار چین ها رو دیدیم 

خوشحال از اینکه بعد از پیمودن 935 پله بسیار خطرناک بالاخره رسیدیم

وارد قلعه شدیم چقدر زیبا بود

نمای قلعه از دور......

قلعه رودخان نام قلعه ای است متعلق به دوره ی سلجوقیان ک ه بر فراز ارتفاعات جنگلی شهرستان فومن در روستای زیبای رودخان ساخته شده،و2،6 هکتار مساحت و 65 برج و دیواری  به طول 1500 متر دارد.

قلعه رودخان دارای 935 پله است ،که ما تمام اون پله ها رو رفتیم و در اخر قلعه زیبا رو دیدیم،به نظر من ارزش داشت اون 2 ساعتی که ما از پله ها رفتیم ،خیلی سخت بود ولی شیرین  و بیاد موندنی....

قلعه رودخان در 20 کیلومتری جنوب غربی شهر فومن در استان گیلان است.

از همه زیباتر این بود که کمتر بچه ای رو تو راه میدیدیم ولی ماشالله به این همه پشت کارت که حتی از ما هم پیش روی میکردی و زودتر از هممون به اونجا رسیدی...

                                                     نقشه ورودی قلعه رودخان

روز آخر....

رفتیم به ماسوله و کلی خوش گزروندیم و کلی خرید کردیم و بعد از خوردن نهار ،غروب راهی تهرا ن شدیم ،ساعت 8 شب به سلامتی رسیدیم...

 

و در آخر....

خدای مهربوووونم ،عاشقتم خیلی زیاد.....

خدای مهربووووونم ،ممنونتم بابت سلامتی که به ما دادی...

خدای مهربووووونم،سپاسگزارم بابت خانواده ی خوب و اولاد سالمی که بهم عطا کردی....

پارسای عززززیزم ،این یکی از بهترین سفرهایی بود که داشتیم ،کلی حال کردیم و خوش گزروندیم،امیدوارم تو ذهنت برای همیشه باقی بمونه و خاطرات زیبای سفرمون رو فراموش نکنی.

                                                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهلا
15 دی 95 5:52
سلام
من دفعه اولیه که میام وبتون...
عکساتون واقعا عااالیه ،مخصوصا عکسای قلعه رودخان
من که از دیدنش سر صبحی شگفت زده شدم...تا بحال نه دیده بودم نه اسمشو شنیده بودم...!
ممنون از توضیحتون راجع به قلعه و آدرسش ..
واااای. دلم میخواد همین امروز صبح برم از نزدیک ببینمش.
خوش بحال بومی های همون منطقه
در ضمن خدا پسرتون و خانوادتون رو براتون نگهداره
مامان سمیه
پاسخ
فدات بِشم دوست مهربوووونم ، خَيلي جاي عالي حتما سفر كنيد و لذت ببريد