پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پارسای خوشگلم

نخودچی مامان 44ماهگیت مبارک

1394/9/22 23:33
نویسنده : مامان سمیه
461 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                 

ای همه عشق ، همه زندگی ، همه زیبایی، از لحظه بودنت واژه شکر و سپاس از پروردگار را برلبانم جاری ساختی و من هر روز هزاران هزار بار خداوند را شاکرم که تو را  -بهترین هدیه اش را - به من بخشید ، من  خوشبختی را با تمام وجود در بودن در کنار تو احساس میکنم  و عشق  را در نی نی نگاهت لمس میکنم . 

                                                   totalgifs.com cute_love gif gif 35.gif

    بی نهایت دوستت دارم و برای شادی و خوشبختی ات از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهم کرد .

                                                      زیبای من 44 ماهگیت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)