پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

پارسای خوشگلم

از من نپرس چقدر دوستت دارم

1394/8/9 1:32
نویسنده : مامان سمیه
349 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                

از من نپرس چقدر دوستت دارم

اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست

به من نگو که چگونه اینقدر به تو وابسته ام

مگر ماهی بیرون از آب میتواند نفس بکشد

مگر می شود هوا را از زندگیم بر داری و من زنده بمانم

بگو معنی تمرین چیست؟

بریدن از چه چیز را تمرین کنم؟

بریدن از خودم را؟

مگر همیشه نگفتم که تو هم پاره ای از تن منی....

از من نپرس که اشکهایم را برای چه به پروانه ها هدیه می دهم

همه می دانند که غم تو روحم را می آزارد

تو خود پروانه ها را به من سپردی که میهمان لحظه هایم باشند

نگاهت را از چشمم بر ندار مرا از من نگیر....

که 3 سال و 7 ماه و 19 روز است در هوای تو نفس میکشم

از من نپرس چقدر دوستت دارم

اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست....

خواستنت تمام شدنی نیست....

خواستنی تر میشوی هر لحظه.....

تووووو تکرار نمیشوی

این منم که دلبسته تر می شوم!

ار عشق ،عشق باشد.....

زمان ،حرف احمقانه ای است!

نفسم شاید دلیل زنده بودنم باشد

ولی بی شک تو تنها دلیل همین نفسی.....

می دونی؟!؟

از تموم دنیا.....

یک نفر هست....

که می خواهم برایش بمیرم....

باختی در کار نیست.....

من برای تو با جانم ریسک می کنم.....

خیالی نیست برای تو میمیرم.....

خیالت راحت.....

این آدمها،این لبخند ها.....

زرق و برق دنیا و همه زیباییها

هیچ کس و هیچ کدام....

عشقم به تو را سست نمی کند....

دوستت دارم

پارسای عزززیزم

novo38

پسندها (1)

نظرات (2)

هنرمند
18 آذر 94 14:53
ای انسان! مثل بادبادک باش ، با اینکه میدونه زندگیش به نخی بنده ، بازم تو آسمون می رقصه و می خنده همیشه بخند و نگران نباش بدون که نخ زندگیت دست خداست
【p】【a】【r】【y】【a】
3 دی 94 0:50
_@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ سلام عزیزم امیدوارم همیشه لبخند روی لبات باشه و همیشه سلامت باشی گل من