پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

پارسای خوشگلم

جشن یلدا در کنار دوستان وبلاگی

1393/10/6 2:58
نویسنده : مامان سمیه
622 بازدید
اشتراک گذاری

                                        

                                کاریکاتور شب یلدا,کاریکاتورهای شب یلدا

 

                               totalgifs.com amor gif gif loveyou.gif

       

                   

                 کودک من، بهار من                مایه ی افتخار من

                 کودک مهربان من                  بلبل خوش زبان من

                 ای گل خوبروی من                طوطی قصه گوی من

                کودک من ،امید من              بخت خوش سفید من

                           

سلام کوچولوی قشنگم!!!!

امروز اومدم با کلی خبرای خوب و دوست داشتنی و البته پر خاطره برای روزهای آینده....

امروز اومدم از جشن یلدای دوستانه که خاله سمانه مامان محمد رهام زحمت کشیده بود و برامون تدارک دیده بود ،تعریف کنم.

                      totalgifs.com barrinhas gif gif kids.gif

واما قصه از اینجا شروع شد،چند روز پیش 4/10/93ما به همراه چند تا از دوستای وبلاگی به خونه ی سمانه جون دعوت شدیم،زحمت این جشن پرهیاهو و خاطره انگیز رو خاله سمانه کشیده بود.خیلی خوش گذشت.روز پنجشنبه بابا امیر زحمت کشید و مارو به خونه سمانه جون برد،ما به همرا هچند نفر از دوستامون نهار دعوت شده بودیم و بقیه هم برای جشن اومدن....

                   totalgifs.com barrinhas gif gif kids.gif

وقتی وارد خونه سمانه جون شدیم ،اول از همه سمانه جون و محمد رهام رو دیدیم که به استقبال ما اومدن.

                                  

                                     و بعد از اون سعیده جون و آرتین مهربون رو دیدیم...

                              

                                        بعد از اون هم شقایق جون و ارشان را دیدیم....

                           

چه لحظه ی خوب و تکرار نشدنی بود،دیدن دوستان وبلاگی هم برای من پر خاطره بود و هم برای تو خیلی پر هیجان بود.امیدوارم در آینده دوستای خیلی خوبی برای هم باشید و با مرور خاطرات تداعی گر لحظات خوش کودکی باشید.

بعد از کلی چاق سلامتی و قربون صدقه رفتن ،سمانه جون بساط نهار را آماده کرد و سفره را پهن کرد.به به چه سفره رنگی و خوشمزه ای در انتظار ما بود.جا داره همین جا از سمانه جون بابت تدارکی که دیده بود و کلی زحمت کشیده بود تشکر کنم،امیدوارم ما هم دوستای خوبی برای هم باشیم و در کنار هم لحظات خوشی را ثبت کنیم.

                                         به به چه غذاهای رنگی و خوشمزه

                           

                 اینم 4 تا وروجک شکمو در کمین سفره سمانه جون   

          

                          

            بعد از خوردن نهار و کلی بگو بخند،صدای زنگ در به گوشمون رسید،اگه حدس زدی کی بود؟؟؟؟؟

                                                     فائزه جون به همراه یسنا

                                  

پارسا جون یسنا ،ی دختر ناز و ظریفی بود که خیلی مهربون و دوست داشتنی بود ،البته مامانی اولین بار بود که افتخار آشنایی با فائزه جون را داشت ،ولی تو اولین برخورد هر دو تامون خوشحال به نظر میرسیدیم ،فائزه جون را از قبل میشناختم و کلی هم با هم چت کرده بودیم ولی از نزدیک همدیگرو ملاقات نکرده بودیم،من کخ خیلی خوشحال شدم.

                       totalgifs.com barrinhas gif gif kids.gif

                                         .

                            بعد از اون لیلا جون به همرا مشکات آروم و مهربون وارد خونه شدن

 درست مثل لحظه قبل ،اولین بار بود که لیلا را ملاقات میکردم،ولی تو همون نگاه اول آرامش مادرانه رو تو چهره ی آرومش از همه چیز بیشتر دیدم،خیلی مادر آروم و مهربونی بود،مشکات هم به علت سرما خوردگی که داشت خیلی ساکت و آروم بود و اصلا با بچه ها بازی و شیطنت نمی کرد.

                        totalgifs.com barrinhas gif gif kids.gif

و بعد از لحظاتی خدیجه جون به همرا آوا و شیرین جون به همرا سما محفل ما رو تکمیل کردن،من از قبل با خدیجه جون و شیرین آشنا شده بودم و این بار حس نا آشنایی نداشتم.

                       

بعد از اومدن خدیجه جون و شیرین جون منتظر اومدن سوده جون بودیم که با مهیار وارد خونه شدن

                                              

سوده جون را اولین بار بود ملاقات می کردم،برداشتم برای اولین بار این بود که سوده دختر مهربون و شیطونی به نظر می رسید،البته از قبل با شیطنتهای سوده آشنا بودم ولی با دیدنش خیلی خوشحال شدم.

                      totalgifs.com barrinhas gif gif kids.gif

خلاصه بعد از این که تموم مهمونا اومدن ،جشن یلدای بچه ها شروع شد،اول از همه بهت بگم تو به عنوان قلدرترین و رقاص ترین کودک جمع انتخاب شدی،قلدریت به خاطر این بود که به تمام بچه ها زور میگفتی و حرفت را با زدن پپیش میبردی،البته تنها کسی که تونست بهت غلبه کنه ،محمد رهام نازنین بود که اون در مقابل تو کم نمی آورد و جند جایی هم با دستهای مهربونش خوراکی خوبی نصیبت کرد،منم که نمیدونستم بخندم یا گریه کنم،خلاصه روز پر هیاهو و پر خاطره ای تو دفتر ذهنت ثبت شد.

                      totalgifs.com barrinhas gif gif kids.gif

خاله سمانه زحمت کشیده بود و براتون کیک هندوانه درست کدره بود کلی هم خوراکیهای خوشمزه رو میز چیده بود،شما بچه ها هم در کمین این خوراکیها نشسته بودید و منتظر شروع جشن بودید.

                 

 خاله سمانه زحمت کشید و براتون آهنگ شاد گذاشت تا شما هم برقصید و قر تو کمرتون را خالی کنید،اینجا بود که پارسا جووون به عنوان رقاص جمع انتخاب شده،..

                                                      

                   

                                             قربون مردونه رقصیدنت برم من

                                                 

                              

نمیدونم چرا به تموم بچه ها زور میگفتی ،میگی نه،من از تموم لحظه ها عکس گرفتم تا فرداها منکر این قضیه نشی....

                            

                           

                                   

                                اینجا هم نمیدونم دنبال چی بودی ،اخه بچه زیر میز چکار داری

                                            

                                         

                                اینم خرابکاری آقا پارسا که از هول کیک با پا رفت تو کیک

                          

خلاصه بعد از کلی بازی و شیطنت و خوردن خوراکی شما بچه ها رفتید دنبال بازی و ما مادرا هم در کنار هم خوش گذروندیم.....

                                 

                                 

و در آخر.......

امیدوارم لحظات خوش زندگیمان به بلندای شب یلدا باشد ....

                                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)