پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

پارسای خوشگلم

پسر بابا نفس مامان 26 ماهه شد

1393/3/15 15:34
نویسنده : مامان سمیه
321 بازدید
اشتراک گذاری

                               

                                                          26 ماهگیت مبارک

                                            

                                               این ویژگی تووووست که محشر باشی

                                        تا یک سر و گردن زهمه سر باشی

                                   این خواسته ی خداست دست تو که نیست

                                         می خواسته از فرشته برتر باشی

                                           

   پارسای مهربونم....

26 ماه در کنار تو زیباترین روزهایم را گذراندم

26 ماه با وجود زیبایت حس مادر بودن را احساس کردم

26 ماه به زندگی من و پدرت رنگ و بوی تازه بخشیدی

ناز گل نازنینم....

آغوشم همیشه برای تو باز است،آغوشی که در آن آرامش میگیری،و از شیره ی وجودم سیراب میشوی.

چشمانم همیشه باز است ،تا نگاهت را در پرده ی چشمانم قاب بگیرم.

                                            پسر زیبایم 26 ماهگیت مبارک

                           totalgifs.com amor gif gif nv2bis.gif

و در آخر.....

خدایم را شاکرم که تو را با نور خودش خلق کرد،تا تو زندگی ما را روشنایی بخشی.  

                                                                                 

پسندها (3)

نظرات (6)

محمدرهام ومامان سمانه
17 خرداد 93 10:52
خوشگل پسر ،عزیززززززززززززم بیست وشش ماهگیت مبارک الهی همیشه سلامت وپاینده باشی مرسي خاله ي مهربونم براي شما و عزيز انتون سلامتي را آرزو ميكنم
زهرا مامان ایلیا جون
17 خرداد 93 19:16
عزیز دل خاله 26 ماهگیت مبااارک ممنون خاله ي مهربونم
زهرا مامان ایلیا جون
17 خرداد 93 19:17
دوست جونی رمز پست بارداری تو لطف میکنی بدی منم یه پست دارم به اسم خاطرات بارداری رمز دار نيست عزيزم
سپیده مامان بنیتا
18 خرداد 93 23:59
سلام آقا پارسا و مامانش 26 ماهگیت مبارک عزیزم خوبین؟! منو شناختی؟ مامان بنیتام... همون که شمال باهم دوست شدید و بازی کردین گفتم یه سر بهتون بزنم؛ خوب و خوش باشید سلام گلم مرسي از اينكه به وب پارسا سرزديد .خيلي خيلي حوشحال شدم از طرف من روي گل بنينا رو ببوس منم به سايت عكاسي شما سرزدم سايت قشنگي بود و عكس بنيتا رو ديدم ميبوسمتون
مامان منیر
19 خرداد 93 13:26
سلام گلممممممممممم 26 ماهگیت مبارک پارساجونم مرسي خاله ي مهربونم
زهرا مامان ایلیا جون
29 خرداد 93 2:38
26 ماهگیت مبارک عشق خاله الهی قربون تیپ نازت بشم من ممنون خاله ی مهربونم